1. Це проблемна, не репродуктивна бесіда, у процесі обговорення якої здійснюється спільний пошук відповідей на проблемні запитання.
2. Організована, цілеспрямована розмова вихователя з дітьми з певної теми, яка складається із запитань і відповідей.
3. Певний запас слів дитини.
4. Наявність у слова кількох лексичних значень.
5. Сукупність слів певної мови, її окремих сфер.
6. Яка розповідь передбачає правильне вживання різних частин мови, навмисний пропуск чи вставлення слова для заміни чи доповнення їх дитиною?
7. Сукупність слів, які використовуються в чиїй-небудь мові.
8. Який прийом використовується в процесі ознайомлення дітей з художнім словом для розуміння лексичного значення складних виразів?
По горизонталі:
9. Яка компетенція включає наявність певного запасу слів дитини у межах вікового періоду, здатність до адекватного використання лексем, доречне вживання образних виразів, приказок, прислів'їв, фразеологічних зворотів?
Ключове словосполучення: Одне із завдань словникової роботи у дошкільному навчальному закладі, яке полягає у поповненні кількісного складу лексики новими словами, а також засвоєнні дітьми нових значень слів, що наявні у їх лексичному запасі.