Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовий модуль ІІІ. Формування граматичної, фонетичної, художньо-мовленнєвої компетенції дітей

 

Тема 3.1. Методика формування граматичної будови мовлення у дітей

Питання для обговорення

1. Поняття «граматична будова мови».

2. Етапи становлення граматичної будови мовлення у дітей ранньо­го віку.

3. Закономірності засвоєння граматичних значень дітьми дошкіль­ного віку.

4. Типові граматичні помилки вмовленні дітей.

5. Шляхи формування граматичної правильності мовлення у дітей.

6. Дитяче словотворення.

7. Завдання й зміст формування граматичної правильності мовлен­ня.

8. Методи та прийоми формування граматичної правильності мов­лення.

9. Заняття з формування граматичної правильності мовлення.

Основні категорії та поняття

Граматика, граматична будова мови, граматична компетенція, граматичне значення, граматична категорія, граматична правильність мовлення, граматичні помилки, граматичні норми мови, словотворен­ня.

Вислови про мову, мовлення

Граматика є «збіркою правил мовленнєвої поведінки».

Л.Щерба.

Граматична правильність досягається в перші роки навчання, коли ди­тина легко і зручно засвоює ті навички і звички, що складають основу пра­вильного мовлення... Граматична правильність мовлення є не тільки знання, а й звичка.

К.Д. Ушинський.

Граматика є «логікою мови».

К.Д. Ушинський.

У дворічних і трирічних дітей таке сильне чуття мови, багатьох її фле­ксій і суфіксів, що слова, які вони створюють, зовсім не видаються якимись виродками чи каліками мовлення, а, навпаки, досить влучні. Витончені, при­родні.

К.І. Чуковський.

... мимоволі назвеш «геніальним лінгвістом» того малюка, розум якого протягом такого короткого часу систематизує стільки граматичних схем...

К.І. Чуковський.

Створення дитиною форм і слів цілком здійснюється у річищі рідної мови...

О.Гвоздєв.

Правильність граматичної будови мови дітей значною мірою залежить від правильності мови навколишніх.

М. Красногорський.

Граматика в дитини випереджає Ті логіку. Це є свідченням того, що рухи семантичного та фізичного боків слова в оволодінні складними синтаксич­ними структурами не збігаються у розвитку...

Л.Виготський.

Оволодіння дитиною раннього віку граматичними формами мови є спря­мованим процесом, а не механічним перейманням їх від дорослих.

Д.Ніколепко.


Завдання для самостійної роботи




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести до змістового модуля | РОБОТА З СХЕМАМИ, ТАБЛИЦЯМИ ТА МОДЕЛЯМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.