МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Змістовий модуль ІІІ. Формування граматичної, фонетичної, художньо-мовленнєвої компетенції дітей
Тема 3.1. Методика формування граматичної будови мовлення у дітей Питання для обговорення 1. Поняття «граматична будова мови». 2. Етапи становлення граматичної будови мовлення у дітей раннього віку. 3. Закономірності засвоєння граматичних значень дітьми дошкільного віку. 4. Типові граматичні помилки вмовленні дітей. 5. Шляхи формування граматичної правильності мовлення у дітей. 6. Дитяче словотворення. 7. Завдання й зміст формування граматичної правильності мовлення. 8. Методи та прийоми формування граматичної правильності мовлення. 9. Заняття з формування граматичної правильності мовлення. Основні категорії та поняття Граматика, граматична будова мови, граматична компетенція, граматичне значення, граматична категорія, граматична правильність мовлення, граматичні помилки, граматичні норми мови, словотворення. Вислови про мову, мовлення Граматика є «збіркою правил мовленнєвої поведінки». Л.Щерба. Граматична правильність досягається в перші роки навчання, коли дитина легко і зручно засвоює ті навички і звички, що складають основу правильного мовлення... Граматична правильність мовлення є не тільки знання, а й звичка. К.Д. Ушинський. Граматика є «логікою мови». К.Д. Ушинський. У дворічних і трирічних дітей таке сильне чуття мови, багатьох її флексій і суфіксів, що слова, які вони створюють, зовсім не видаються якимись виродками чи каліками мовлення, а, навпаки, досить влучні. Витончені, природні. К.І. Чуковський. ... мимоволі назвеш «геніальним лінгвістом» того малюка, розум якого протягом такого короткого часу систематизує стільки граматичних схем... К.І. Чуковський. Створення дитиною форм і слів цілком здійснюється у річищі рідної мови... О.Гвоздєв. Правильність граматичної будови мови дітей значною мірою залежить від правильності мови навколишніх. М. Красногорський. Граматика в дитини випереджає Ті логіку. Це є свідченням того, що рухи семантичного та фізичного боків слова в оволодінні складними синтаксичними структурами не збігаються у розвитку... Л.Виготський. Оволодіння дитиною раннього віку граматичними формами мови є спрямованим процесом, а не механічним перейманням їх від дорослих. Д.Ніколепко. Завдання для самостійної роботи
|
||||||||
|