Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОБОТА З СХЕМАМИ, ТАБЛИЦЯМИ ТА МОДЕЛЯМИ

Структурно-логічна схема теми «Методика формування граматичної будови мовлення у дітей»  


 

Структурно-опорна схема

«Періодизація засвоєння граматичної будови мовлення дітьми раннього і дошкільного віку»

Періоди засвоєння граматичної будови мовлення у ранньому віці (Д.Ф.Ніколенко) I етап— пасивний (після 6 місяців до 1 року 2—3 місяців) IIетап— активний (другий рік життя)
Періоди засвоєння граматичної будови мовлення (О.М.Гвоздев) I— від 1 р. З міс. до 1 р. 10 міс. (період речень) 1) стадія однослівного речення (1 р. З мір. — 1 р. 8 міс); 2) стадія речень з кількох слів (1 р. 8 міс. — 1 р. 10 міс). II— від 1 р. 3 міс. до 3 років (період засвоєння граматичної структури речення) 1) стадія формування перших форм (1 р.10 міс. — 2 р. міс.) 2) використання флективної системи рідної мови для вираження синтаксичних зв'язків (2 р. 1 міс. — 2 р. З міс); 3) засвоєння службових слів для вираження синтаксичних відношень (2 р. 3 міс. — 3 p.). III— від 3 до 7 років (період засвоєння морфологічної системи мовлення)

 

 


• Проаналізуйте періодизації засвоєння дітьми граматичної будови мов­лення. Чи погоджуєтеся з думкою про те, що діти до 4—5 років засвоюють відмінкові закінчення та основні граматичні форми? Обґрунтуйте своюдумку.

Структурно-опорна схема

«Типові граматичні помилки»

(за А.Марковою, О.Соловйовою, Р.Стаценко)

• Помилки у словотворенні та словозміні Ф.Сохін пояснює генералізаці­єю відношень. Дайте тлумачення цьому явищу, визначте стадії засвоєння граматичних відношень, які виділяє вчений.




Переглядів: 947

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль ІІІ. Формування граматичної, фонетичної, художньо-мовленнєвої компетенції дітей | Поради щодо виправлення граматичних помилок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.