Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст праці - це

а) якісна характеристика праці, яка відображає особливості її функціонування;

б)якісна характеристика праці, яка відображає сутність розвиненості виробничих відносин;

в)функціональні особливості конкретного виду трудової діяльності, матеріальний процес ставлення людей до природи;

г) суспільний процес, який відображає взаємовідносини людей у процесі їхньої спільної діяльності.

 

Контрольні запитання множинного вибору відповідей

11. Особливості праці як об'єкта дослідження полягають в тому, що:

а) праця є товаром, який продається працівником роботодавцю;

б) у процесі праці формується система соціально-трудових відносин;

в)праця є однією з основних умов життєдіяльності індивіда і суспільства;

г)праця не є товаром, оскільки товаром є послуги праці;

д) соціально-трудові відносини не змінні;

е) соціально-трудові відносини постійно змінюються.

 

12. Вкажіть аспекти уявлення про працю:

а) правовий;

б) економічний;

в) соціально-трудовий;

г) техніко-технологічний;

д) суспільний;

е) психофізіологічний;

є) демографічний;

ж)психологічний;

з) соціальний.

 

13. Праця як соціально - економічна категорія – це:

а) затрати людської енергії;

б) явище суспільне;

в) зовнішня і внутрішня активність людини;

г)основна і неодмінна умова життєдіяльності людини;

д) доцільна діяльність людини, яка спрямована на створення матеріальних і культурних цінностей.

 

14. Вкажіть основні критерії, які відрізняють трудову діяльність від нетрудової:

а) легітимність діяльності;

б)діяльність, яка пов'язана з відтворенням працездатності;

в) це діяльність, яка не завжди може бути затребуваною;

г) зв’язок із створенням корисного продукту;

д) цілеспрямованість діяльності.

15. Вкажіть складові елементи процесу праці:

а) предмети праці;

б) умови праці;

в) засоби праці;

г) технологія діяльності;

д) праця;

е) нормативи праці;

є) організація праці;

ж)планування, аналіз та облік процесу праці.

 

16. Вкажіть характерні ознаки змісту праці:

а) складність праці;

б) ступінь самостійності працівника;

в) характер праці;

г) професійна придатність працівника;

д) умови праці;

е) засоби праці.




Переглядів: 1045

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1. ПРАЦЯ ЯК СФЕРА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЯК ЧИННИК ВИРОБНИЦТВА | Характер праці - це

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.