МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зміст праці - цеа) якісна характеристика праці, яка відображає особливості її функціонування; б)якісна характеристика праці, яка відображає сутність розвиненості виробничих відносин; в)функціональні особливості конкретного виду трудової діяльності, матеріальний процес ставлення людей до природи; г) суспільний процес, який відображає взаємовідносини людей у процесі їхньої спільної діяльності.
Контрольні запитання множинного вибору відповідей 11. Особливості праці як об'єкта дослідження полягають в тому, що: а) праця є товаром, який продається працівником роботодавцю; б) у процесі праці формується система соціально-трудових відносин; в)праця є однією з основних умов життєдіяльності індивіда і суспільства; г)праця не є товаром, оскільки товаром є послуги праці; д) соціально-трудові відносини не змінні; е) соціально-трудові відносини постійно змінюються.
12. Вкажіть аспекти уявлення про працю: а) правовий; б) економічний; в) соціально-трудовий; г) техніко-технологічний; д) суспільний; е) психофізіологічний; є) демографічний; ж)психологічний; з) соціальний.
13. Праця як соціально - економічна категорія – це: а) затрати людської енергії; б) явище суспільне; в) зовнішня і внутрішня активність людини; г)основна і неодмінна умова життєдіяльності людини; д) доцільна діяльність людини, яка спрямована на створення матеріальних і культурних цінностей.
14. Вкажіть основні критерії, які відрізняють трудову діяльність від нетрудової: а) легітимність діяльності; б)діяльність, яка пов'язана з відтворенням працездатності; в) це діяльність, яка не завжди може бути затребуваною; г) зв’язок із створенням корисного продукту; д) цілеспрямованість діяльності. 15. Вкажіть складові елементи процесу праці: а) предмети праці; б) умови праці; в) засоби праці; г) технологія діяльності; д) праця; е) нормативи праці; є) організація праці; ж)планування, аналіз та облік процесу праці.
16. Вкажіть характерні ознаки змісту праці: а) складність праці; б) ступінь самостійності працівника; в) характер праці; г) професійна придатність працівника; д) умови праці; е) засоби праці.
|
||||||||
|