Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характер праці - це

а) якісна характеристика праці, яка відображає особливості її функціонування;

б) якісна характеристика праці, яка відображає сутність розвиненості виробничих відносин;

в) функціональні особливості конкретного виду трудової діяльності;

г) матеріальний процес ставлення людей до природи;

д) суспільний процес, який відображає взаємовідносини людей у процесі їхньої спільної діяльності.

18. Характер праці залежить від:

а)ставлення працівника до праці;

б) професійної придатності працівника;

в) ступеня самостійності працівника;

г)форми власності;

д) сутності соціальних відмінностей в процесі праці;

е) ступеня розвитку засобів виробництва;

є) відносин розподілу вироблених продуктів і послуг.

19. Вкажіть методи гуманізації праці:

а) пристосування людини до виробництва;

б) пристосування виробництва до людини;

в) збагачення змісту праці;

г) активна участь у вирішенні виробничих завдань;

д) жорстке нормування виробничих процесів й зниження прогулів;

е) перехід від жорстких форм управління до гнучких.

20. Вкажіть класифікаційні ознаки видів праці:

а) за мірою абстрагування;

б) за кількістю об'єктів, що обслуговуються;

в) за ставленням працівника до праці;

г)за засобами і способами праці;

д) за умовами праці;

е) за формами власності;

є) за предметом і продуктом праці;

ж) за характером та змістом праці;

з) за регламентованістю та інноваційністю.

 




Переглядів: 958

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст праці - це | Тема 2. НАСЕЛЕННЯ Й ТРУДОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.