МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Класифікація коефіцієнтів кореляції за силою1) сильний, або щільний при коефіцієнті кореляції r > 0,70; 2) середній при 0,50 <r <0,69; 3) помірний при 0,30 <r <0,49; 4) слабкий при 0,20 <r <0,29; 5) дуже слабкий при г <0,19. Класифікація коефіцієнтів кореляції за значимістю
Список позначень Латинські позначення A – показник асиметрії розподілу c – кількість груп або умов вимірів d – різниця між рангами, частотами або частостями df – число ступенів свободи в дисперсійному аналізі E – показник ексцесу F – критерій Фішера для порівняння дисперсій f – частота f⃰ – частість, або відносна частота G – критерій знаків H – критерій Крускала-Уолліса i – індекс порядкового номеру спостереження j – індекс порядкового номеру розряду, класу, групи k – кількість класів або розрядів ознаки L – критерій тенденцій Пейджа M – середнє значення ознаки або середнє арифметичне m – біноміальний критерій n – кількість спостережень (досліджуваних, реакцій, виборів і т.п) N – загальна кількість спостережень в двох або більше вибірках p – вірогідність помилки 1 роду (або α), рівень статистичної значимості Q – вірогідність того, що подія не відбудеться; критерій Розенбаума rs – коефіцієнт рангової кореляції Спірмена S – критерій Джонкіра S2 – оцінка дисперсії Si – кількість значень, які вище або нижче даного значення SS – суми квадратів (в дисперсійному аналізі) T – критерій Вілкоксона Tc – суми рангів за стовбцями Tx – більша сума рангів в критерії U U – критерій Манна-Уїтні Wn – розмах варіативності, або діапазон значень від найменшого до найбільшого xi – поточне спостереження; кожне спостереження по порядку Грецькі позначення α(альфа) – вірогідність помилки І роду (відхилення H0, яка вірна) β (бета) – вірогідність помилки ІІ роду (прийняття H0, яка хибна) λ (лямбда) – критерій Колмогорова-Смірнова ν (ню) – число ступенів свободи в непараметричних критеріях σ (сігма) – стандартне відхилення φ (фі) – центральний кут процентної долі в критерії φ⃰ φ⃰ (фі) – критерій кутового перетворення Фішера χ2(ксі квадрат) – критерій Пірсона χ2r(ксі-ар-квадрат) критерій Фрідмана
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|