Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обмеження критерію

1. Об'єм вибірки повинен бути достатньо великим: n ≥ 30. При n < 30 критерій χ2 має вельми наближені значення. Точність критерію підвищується при великих n.

2. Теоретична частота для кожної клітинки таблиці не повинна бути менше 5: f≥5. Це означає, що якщо число розрядів задано раніше і не може бути змінено, то ми не можемо застосовувати метод χ2, не накопичивши певного мінімального числа спостережень.

3. Вибрані розряди повинні «вичерпувати» весь розподіл, тобто охоплювати весь діапазон варіативності ознак. При цьому групування на розряди повинне бути однаковим у всіх розподілах, які зіставляємо.

4. Необхідно вносити «поправку на безперервність» при зіставленні розподілів ознак, які набувають всього 2 значення.

При внесенні поправки значення χ2 зменшується.

5. Розряди повинні бути не перехрещеними: якщо спостереження віднесено до одного розряду, то воно вже не може бути віднесено ні до якого іншого розряду.

Сума спостережень за розрядами завжди повинна дорівнювати загальній кількості спостережень.

 

АЛГОРИТМ 12 Розрахунок критерію χ2 1. Занести в таблицю найменування розрядів і відповідні їм емпіричні частоти (перший стовпець). 2. Поряд з кожною емпіричної частотою записати теоретичну частоту (другий стовпець). 3. Підрахувати різниці між емпіричною і теоретичною частотою по кожному розряду (рядку) і записати їх в третій стовпець. 4. Визначити число ступенів свободи за формулою: ν = k – 1 де k – кількість розрядів ознаки. Якщо ν = 1, внести поправку на «безперервність». 5. Звести до квадрату отримані різниці і занести їх в четвертий стовпець. 6. Розділити отримані квадрати різниць на теоретичну частоту і записати результати в п'ятий стовпець. 7. Додати значення п'ятого стовпця. Отриману суму позначити як χ2емп 8. Визначити за Табл. IX критичні значення для даного числа ступенів свободи ν. Якщо χ2емп менше критичного значення, відмінності між розподілами статистично недостовірні. Якщо χ2емп дорівнює критичному значенню або перевищує його, відмінності між розподілами статистично достовірні.

λкритерій Колмогорова-Смірнова

Призначення критерію

Критерій λ призначений для зіставлення двох розподілів:

а) емпіричногозтеоретичним, наприклад, рівномірним або нормальним;

б) одного емпіричного розподілу з іншими емпіричним розподілом.

Критерій дозволяє знайти точку, в якій сума накопиченихвідмінностей між двома розподілами є найбільшою, і оцінити достовірність цієї відмінності.




Переглядів: 364

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Призначення критерію | Опис критерію

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.