МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Опис критеріюЯкщо в методі χ2 ми зіставляли частоти двох розподілів окремо по кожному розряду, то тут ми зіставляємо спочатку частоти по першому розряду, потім за сумою першого і другого розрядів, потім за сумою першого, другого і третього розрядів і т. д. Таким чином, ми зіставляємо всякий раз накопичені до даного розряду частоти. Якщо відмінності між двома розподілами істотні, то в якийсь момент різниця накопичених частот досягне критичного значення, і ми зможемо визнати відмінності статистично достовірними. У формулу критерію λ включається ця різниця. Чим більше емпіричне значення λ, тим більш істотні відмінності. Мал.1.10. Співставлення в критерію λ відмінностей між емпіричним та теоретичними накопиченими відносними частотами по кожному розряду Обмеження критерію λ 1. Критерій вимагає, щоб вибірка була досить великою. При зіставленні двох емпіричних розподілів необхідно, щоб n1,n2 ≥ 50. Зіставлення емпіричного розподілу з теоретичним іноді допускається при n ≥ 5 (Ван дер Варден Б.Л., 1960; Гублера Є.В., 1978). 2. Розряди повинні бути впорядковані за зростанням або зменшенням якоїсь ознаки. Вони обов'язково повинні відображати якусь односпрямовану його зміну. Наприклад, ми можемо за розряди прийняти дні тижня, 1-й, 2-й, 3-й місяці після проходження курсу терапії, підвищення температури тіла, посилення почуття недостатності і т. д. У той же час, якщо ми візьмемо розряди, які випадково опинилися вибудованими в дану послідовність, то і накопичення частот буде відображати лише цей елемент випадкового сусідства розрядів. Отже, ми не можемо накопичувати частоти за розрядами, які відрізняються лише якісно і не являють собою шкали порядку. У всіх тих випадках, коли розряди є невпорядкованими за зростанням або спаданням якоїсь ознаки категорії, нам слід застосовувати метод χ2.
Критерій φ*–кутове перетворення Фішера Призначення критерію φ* Критерій Фішера призначений для зіставлення двох вибірок за частотою наявності ефекту, який цікавить дослідника.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|