Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Далекосхідне право

Правові системи країн Далекого Сходу утворюють пра­вову сім'ю, яка також має певні особливості і, насамперед, значення, яке надається праву у порівнянні з іншими регуляторами соціального життя. На відміну від інших правових сімей, у далекосхідних суспільствах позитивне право не визнається як соціальна цінність, добро. Навпаки, різні філософські течії Китаю (даосизм, конфуціанство, легізм) право розглядають тією чи іншою мірою як зло, а традиції, етику — як домінуючі засоби збереження суспільної злагоди та гармонії. Найбільш доцільним ви­знається необхідність безумовного і добровільного виконан­ня етичних правил спілкування, виховання у членів су­спільства впевненості, що свобода кожного повинна обері­гатися іншими, а поведінка відповідати природному поряд­ку речей. При розв'язанні конфліктів головним є прими­рення сторін, а не визначення, хто правий, а хто винний, чи застосування примусу для покарання порушників.

Розвиток економіки, міжнародних зв'язків, безумовно, позначився на ставленні далекосхідних суспільств до пози­тивного права, проте традиції, звичаї не втрачають свого значення у регулюванні поведінки їх членів. Так, правова система Японії включає як сучасні нормативні акти (Конституцію, Цивільний і Торговий кодекси), створені за мо­делями німецького законодавства, так і різноманітні звичаї та традиції, що вважаються джерелами права для ци­вільних, сімейних, торговельних та інших інститутів.

Питання для засвоєння матеріалу:

1. Які основні ознаки традиційного права?

2. У яких країнах традиційне право набуло найбільшого поширення?

3. Чим різниться традиційне право різних регіонів земної кулі?

4. Чи існують країни, де поєднано інститути традицій­ного права з іншими правовими системами? Наведіть приклади.

5. Чим характеризується система права Індії?

6. Чим характеризується система права Японії?

7. Чим характеризуються системи права деяких африкан­ських країн?




Переглядів: 766

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Звичаєве право Африки | ЗАМІСТЬ ПІСЛЯМОВИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.