Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Знання цінностей професійної, національної й загальнолюдської культури на особистісному рівні

1.1 Суспільно значущий аспект: культуротрансляційна й культурозбережувальна функції (передача системи фахових, духовно-моральних, національно й загальнокультурних знань як цінностей від старшого покоління молодшому, насамперед тих, які дають студентству змогу самостійно осмислювати набутий досвід, ефективно взаємодіяти з однокурсниками й іншими людьми, оптимально організовувати власне фахове навчання і поведінку).

1.2 Особистісно значущий аспект: ціннісно-орієнтаційна, організаційно-формуюча, мотиваційно-, когнітивно-, духовно-розвивальна і адаптаційна функції (зміст модуля забезпечує: орієнтацію майбутнього фахівця на різні цінності (знання) як предмет потреби в особистісному розвиткові й організацію процесу їх формування; створення викладачем умов для розвитку пізнавальних процесів особистості студента, її духовно-моральної, потребнісно-мотиваційної й афективної сфери в процесі засвоєння знань; адаптацію особистості до вимог, що постійно змінюються).

2. Самоцінні способи фахової діяльності різної функціональної приналежності (професійні уміння та навички).

2.1 Суспільно значущий аспект: культуротрансляційна й культурозбережувальна функції (забезпечення процесу оволодіння молоддю важливим для збереження культури способами фахової діяльності, досвідом їх оновлення).

2.2 Особистісно значущий аспект: ціннісно-орієнтаційна; духовно-, мотиваційно-, когнітивно- та афективно-розвивальна; організаційно-формуюча і адаптаційно-активаційна функції (зміст модуля: орієнтує студента на формування фахових умінь і навичок як особистісних цінностей; створює умови для їх емоційного переживання майбутнім фахівцем як самоцінних, усвідомлення ним особистісного сенсу оволодіння різними способами діяльності; сприяє формуванню у студента досвіду адаптації до вимог, які часто змінюються, та активного впливу на навколишнє середовище відповідно до моральних і професійних зразків і ідеалів; стимулює організацію процесу формування і самоформування студентом способів фахової діяльності засобами аналізу професійних ситуацій і розв’язання фахових задач; сприяє розвитку пізнавальних процесів, духовної, потребнісно-мотиваційної, афективної сфер особистості майбутнього фахівця у ході оволодіння нею певними уміннями та навичками).

3. Досвід творчої, культуротворчої діяльності та науково-дослідної роботи.

3.1 Суспільно значущий аспект: культуророзвивальна й культуротрансляційна функції (підготовка майбутніх фахівців до національного культуротворення, особистісного внеску у розвиток різних сфер української культури засобами організації їх творчої та наукової роботи, які передбачені змістом модуля).

3.2 Особистісно значущий аспект: ціннісно-орієнтаційна, організаційно-формуюча й особистісно-розвивальні функції (зміст модуля повинен передбачати: створення умов для усвідомлення студентом творчості та науково-дослідної роботи в ролі особистісних цінностей; організацію процесу формування у майбутнього фахівця умінь та якостей, важливих для проведення наукової роботи і створення продуктів у різних видах творчості; включення майбутнього фахівця в наукову і культуротворчу діяльності).

4. Досвід емоційно-вольового ставлення до державних, професійних, національних і загальнолюдських цінностей та світу в цілому.

4.1 Суспільно значущий аспект: культуротрансляційна, культурозбережувальна і культуророзвивальні функції (відбиття у змісті модуля теоретичних основ емоційно-вольової культури, емоційно збагачених духовно-моральних, професійних ситуацій і задач, а також завдань, спрямованих на емоційне переживання студентом фахових й інших цінностей, розвиток вольових і творчих якостей, є загальною умовою повороту свідомості його особистості на самосвідомість, формування ним образу “Я” як творчо працюючого фахівця, здатного до збереження і розвитку української культури).

4.2 Особистісно значущий аспект: оцінно-спонукальна і регулятивно-розвивальні функції (зміст модуля потенційно може сприяти формуванню у студента наступних основних особистісно-розвивальних складових його досвіду емоційно-вольового ставлення до світу і самого себе: а) оцінювання актуально значущих для нього духовних, дидактичних й інших цінностей, міри їх сформованості у собі, а на основі його результатів – дій, до яких спонукали емоції, у напрямі оволодіння певними цінностями; б) регуляції самоусвідомлення реального образу “Я” як професіонала (рефлексії професійної готовності) і саморегуляції процесу його формування в ідеальному варіанті (йдеться про самотворення особистості як фахівця); в) регуляції розвитку усіх інших (крім афективної) сфер особистості на фундаменті емоційного переживання цінностей (особливо значущою слід вважати роль емоційного переживання в розвитку смислотвірних мотивів духовного і професійного становлення); г) вольової регуляції професійного становлення, духовного і загального розвитку (вольові якості є потужним джерелом регуляції активності у фаховій самопідготовці студента, вагомим чинником у досягненні її позитивних результатів).




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Висновок | Досвід саморегуляції фахового становлення, професійних самоосвіти і самовиховання, духовного і загального саморозвитку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.