Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Досвід саморегуляції фахового становлення, професійних самоосвіти і самовиховання, духовного і загального саморозвитку.

5.1 Суспільно значущий аспект: культуротрансляційна, культурозбережувальна і культуророзвивальні функції ( реалізація функцій має місце за умов: висвітлення у змісті модуля тієї частини соціального досвіду, який стосується основ професійної самоосвіти, самовиховання і саморозвитку; орієнтації змісту модуля на організацію і стимулювання процесів духовного і професійного самостановлення й саморозвитку майбутніх фахівців, самоформування готовності до національного культуротворення, розширення соціального досвіду після закінчення ВНЗ).

5.2 Особистісно значущий аспект: особистісно-розвивальна й особистісно-формуюча функції (реалізація повного потенціалу цих функцій засобами побудови змісту модуля залежить від включення викладачем-проектувальником до нього завдань, орієнтованих на: розвиток адекватності самооцінки майбутнього фахівця, мотивів його фахового удосконалення; проектування ним цілей-зобов’язань у сфері фахової самопідготовки і загального саморозвитку, особистого плану їх виконання; самоорганізацію студентом на основі певних засобів і методів процесів самоосвіти і самовиховання відповідно до розробленого плану; самостимулювання суб’єктом формування особистості самоосвітньої та самовиховної активності та корекцію роботи над собою за її проміжними результатами).

6. Досвід культурного міжособистісного спілкування та громадської активності.

6.1 Соціально значущий аспект: культуротрансляційна і культуровідтворювальна функції (відповідна функціональна спрямованість висвітленого у модулі зазначеного компонента змісту освіти досягається, якщо: вивчення модуля студентами має інтерактивний характер і вимагає від них внутрішнього прийняття в ролі значущих актуальних цінностей культури міжособистісного спілкування як фундаменту і головного фактора формування соціально-психологічних явищ; зміст модуля орієнтує майбутніх фахівців на розгляд і використання спілкування в якості провідного засобу сприймання й розуміння інших людей, розв’язання професійних завдань, засвоєння і відтворення соціально-професійного досвіду).

6.2 Особистісно значущий аспект: інформаційно-аналітична, регуляційно-комунікативна, афективно-розвивальна і перцептивно-розвивальна функції ( у змісті модуля належне місце відводиться завданням, орієнтованим на формування і розвиток у студентів: готовності до аналізу спрямованості особистості об’єкта інформації в процесі її формування, прийому або передання; досвіду регуляції власної поведінки і поведінки партнера по спілкуванню; умінь ефективно виконувати роль активного суб’єкта у взаємодії – приймати і стимулювати процес прийняття її учасниками єдиної системи значень як основи взаєморозуміння, планувати й організовувати спільні дії тощо; здатності до емоційно-вольової регуляції процесу самоформування комунікативної культури і власного ставлення до інших людей, а також до соціальної перцепції та ін.).

 

 




Переглядів: 289

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Знання цінностей професійної, національної й загальнолюдської культури на особистісному рівні | Родова категорія “освітній модуль” у соціально-культурній парадигмі вищої освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.