МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Досвід саморегуляції фахового становлення, професійних самоосвіти і самовиховання, духовного і загального саморозвитку.5.1 Суспільно значущий аспект: культуротрансляційна, культурозбережувальна і культуророзвивальні функції ( реалізація функцій має місце за умов: висвітлення у змісті модуля тієї частини соціального досвіду, який стосується основ професійної самоосвіти, самовиховання і саморозвитку; орієнтації змісту модуля на організацію і стимулювання процесів духовного і професійного самостановлення й саморозвитку майбутніх фахівців, самоформування готовності до національного культуротворення, розширення соціального досвіду після закінчення ВНЗ). 5.2 Особистісно значущий аспект: особистісно-розвивальна й особистісно-формуюча функції (реалізація повного потенціалу цих функцій засобами побудови змісту модуля залежить від включення викладачем-проектувальником до нього завдань, орієнтованих на: розвиток адекватності самооцінки майбутнього фахівця, мотивів його фахового удосконалення; проектування ним цілей-зобов’язань у сфері фахової самопідготовки і загального саморозвитку, особистого плану їх виконання; самоорганізацію студентом на основі певних засобів і методів процесів самоосвіти і самовиховання відповідно до розробленого плану; самостимулювання суб’єктом формування особистості самоосвітньої та самовиховної активності та корекцію роботи над собою за її проміжними результатами). 6. Досвід культурного міжособистісного спілкування та громадської активності. 6.1 Соціально значущий аспект: культуротрансляційна і культуровідтворювальна функції (відповідна функціональна спрямованість висвітленого у модулі зазначеного компонента змісту освіти досягається, якщо: вивчення модуля студентами має інтерактивний характер і вимагає від них внутрішнього прийняття в ролі значущих актуальних цінностей культури міжособистісного спілкування як фундаменту і головного фактора формування соціально-психологічних явищ; зміст модуля орієнтує майбутніх фахівців на розгляд і використання спілкування в якості провідного засобу сприймання й розуміння інших людей, розв’язання професійних завдань, засвоєння і відтворення соціально-професійного досвіду). 6.2 Особистісно значущий аспект: інформаційно-аналітична, регуляційно-комунікативна, афективно-розвивальна і перцептивно-розвивальна функції ( у змісті модуля належне місце відводиться завданням, орієнтованим на формування і розвиток у студентів: готовності до аналізу спрямованості особистості об’єкта інформації в процесі її формування, прийому або передання; досвіду регуляції власної поведінки і поведінки партнера по спілкуванню; умінь ефективно виконувати роль активного суб’єкта у взаємодії – приймати і стимулювати процес прийняття її учасниками єдиної системи значень як основи взаєморозуміння, планувати й організовувати спільні дії тощо; здатності до емоційно-вольової регуляції процесу самоформування комунікативної культури і власного ставлення до інших людей, а також до соціальної перцепції та ін.).
|
||||||||
|