МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рівні, види та форми опору змінам
Спеціалісти розрізняють три рівні опору змінам: індивідуальний опір змінам; груповий опір; опір системи (організації), порівняльна характеристика яких наведена у таблиці 7.1. Таблиця 7.1 – Порівняльна характеристика рівнів опору змінам
В залежності від часу виникнення розрізняють опір, що виникає в ході проведення змін, і опір, що виникає після введення змін. v Опір, що виникає в ході проведення змін: під час цього процесу з’являються: уповільнення початку змін, непередбачені затримки при реалізації змін, уповільнення змін і зростання витрат, пов’язаних з ними, дії працівників, спрямовані проти змін, прагнення втягнути їх у загальний кругообіг інших задач. v Опір, що виникає після введення змін: характеризується розривом у показниках діяльності підприємства, зміни не відразу призводять до бажаних результатів, у підприємстві виникає рух за повернення до попереднього положення. В залежності від характеру дій виділяють активний і пасивний опір змінам. Доцільно виділяти види опору змінам також за допомогою наступних ознак: тривалість опору, ступінь регулювання, частота виникнення (табл.7.2). Таблиця 7.2 – Класифікація опору змінам
Опір може бути відкритим або прихованим. Прихованим опором управляти складніше, оскільки його важко побачити. Сучасна практика управління змінами дозволяє виділити наступні форми опору змінам: · ________________________: найбільш розповсюджена форма опору, необхідність змін обумовлюється проблемами, від наявності яких люди відмовляються; · ____________________: люди не протистоять змінам відкрито, однак відсутність зацікавленості в успішності проведених змін негативно позначається на їх роботі; · ______________________________________: може бути явною чи прихованою, стан тривоги негативно позначається на здатностях людини до навчання і роботи; · _________________________: скептичне відношення до важливості і необхідності здійснення змін та інших сфер діяльності підприємства; · ______________________________________________________________: специфічна форма скептицизму, що полягає у звинуваченні керівників більш високого рівня у відсутності у них необхідної кваліфікації для здійснення змін, або необхідних якостей для здійснення змін; · __________________: екстремальна форма скептицизму, що вкорінився. Може бути спрямованим на самих співробітників, проект змін чи підприємство; · _________________: незадоволеність відсутністю негайних результатів від проведення змін.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|