МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методи подолання опору змінам
Універсальних правил щодо подолання опору змінам не існує, однак у сучасній літературі пропонуються рекомендації щодо його ефективного подолання. Так, більшість сучасних авторів пропонують шість методів подолання опору змінам, розроблених Дж.Коттером та Л.Шлезінгером (табл. 7.4): Таблиця 7.4 – Порівняльна характеристика методів подолання опору змінам
Х.К.Рамперсад рекомендує використовувати ряд методів для вирішення проблеми опору змінам: · створення комфортної атмосфери та атмосфери включеності до процесу змін: розвиток у працівників впевненості у своїх силах та прихильності до змін, надання їм можливостей зрозуміти власні інтереси та реалізувати їх у роботі так, щоб це сприяло здійсненню загальних цілей підприємства; · спілкування з працівниками особисто, їх інформування: пояснення поточної інформації, тривалості змін та їх наслідків; · підтримка аргументованих пропозицій; · інформування працівників про переваги змін та їх можливості покращити майбутню ситуацію; · зустрічі з людьми, що опираються змінам, та надання відповідей на їх заперечення; · підключення працівників для роботи над змінами, відкрито та чітко розподіляючи повноваження та відповідальність; · підключення ключових людей до процесу прийняття рішень: якщо зацікавлені особи приймають участь у прийнятті рішень, їм легше їх сприйняти, завдяки чому реалізація змін полегшується; · якщо опір занадто сильний і немає підтримки з боку працівників, слід призупинити проект; · нейтралізація страху та недовіри: вони заважають працівникам навчатися новому. На думку Пфеффера і Саттона позбавитися від страху та недовіри допомагають: ü ____________________: наскільки можливо, слід інформувати працівників про те, що і коли з ними відбудеться; ü ____________________: слід детально пояснювати, чому застосовані ті або інші дії, особливо ті, що викликають тривогу; ü ___________________: наскільки можливо, слід надавати можливість людям впливати на те, що відбувається, коли відбувається і як відбувається; ü _______________: слід демонструвати участь і турботу, увагу до проблем, емоційних та фінансових труднощів, з якими зустрічаються працівники. Інший підхід запропонований Е.Хьюзом, який виділив вісім факторів подолання опору змінам: 1. Облік причин поведінки особи у підприємстві: приймати до уваги потреби, схильності та сподівання тих, кого стосуються зміни; демонструвати отримання індивідуальної вигоди. 2. Значення авторитета керівника: достатній авторитет – формальний або неформальний; достатня влада та вплив. 3. Надання інформації групі: відповідна інформація, що відноситься до справи, і є достатньо важливою. 4. Досягнення загального розуміння: загальне розуміння необхідності змін; участь у пошуку і трактовці інформації. 5. Почуття приналежності до групи: загальне відчуття причетності до змін; достатній ступінь участі. 6. Авторитет групи для її членів: узгоджена групова робота для зниження протидії. 7. Підтримка змін лідером групи: залучення лідера у конкретній робочій обстановці (без відриву від безпосередньої роботи). 8. Інформованість членів групи: відкриття каналів зв’язку; обмін об’єктивною інформацією; знання досягнутих результатів змін. Для подолання опору змінам В.Д. Нємцов і Л.Є. Довгань розробили метод, який припускає послідовне здійснення дванадцяти кроків для вирішення трьох типових задач управління змінами: формування політичної динаміки на підтримку змін, забезпечення вмотивованості на зміни, підтримка ефективного контролю над процесом трансформації.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|