Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Gottsched als Theaterreformator und Literaturtheoretiker.

Johann Christophist bekannt als überragendste Persönlichkeit der 1. Aufklärungsetappe, als Theoretiker und Kritiker. In die Gechichte der deutschen Literatur ist er vor allem als Theaterreformator eingegangen. Seine Literatur- und Theaterauffassungen legte Gottsched in seiner «Critischen Dichtkunst vor die Deutschen» nieder. Die Hauptaufgabe von Kunst und Literatur erblickte er vor allem in der Notwendigkeit, deutsche Bürger zu belehren und somit zu erziehen. Als Erzieher der Nation trat er vor allem in seinen moralischen Wochenschriften «Die Vernunftigen Tadlerinnen» und «Der Biedermann» auf. Gottscheds Theaterauffassung war rationalistisch und richtete sich gegen Phantastik der Barockdramatik. Er forderte Regelmäßigkeit in Inhalt, Aufbau und Form. Der Inhalt muss klar und einfach sein. Klassizistisch war auch seine Forderung nach der Wahrung der bekannten drei Einheiten (der Handlung, des Ortes und der Zeit). Der dritte Stand wurde von ihm in das Lustspiel verwiesen, in der Tragödie durften seine Repräsentanten nur als Funktionsträger auftreten.Die Reform Gottscheds barg in sich von vornherein widersprüchliche Tendenzen. Einmal war er um das deutsche Nationaltheater besorgt, zum andern orientierte er sich an ausländische Vorbilder. In den 40er Jahren des 18. Jhrs entbrannte der berühmte Streit zwischen Gottsched und den Schweizern Bodmer und Breitinger: die Frage nach ausländischen Mustern und der dichterischen Einbildungskraft. Gottsched sich zu den französischen klassizistischen Dichtern bekannte, die Schweizer - auf den englischen Dichter Milton.






Переглядів: 317

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Allgemeine Charakteristik der Literatur des 17 Jh. | Winckelmann als erster Kunsthistoriker der Welt.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.