МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне заняття № 5ТЕМА. Стадії публічного виступу ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ 1. Організація виступу оратора. 2. Етапи підготовки оратора до виступу: 3. Добір матеріалу до виступу: 4. Підготовка допоміжних матеріалів: 5. Структура промови: 6. Виклад та аналіз виступу.
ПРАКТИЧНО В АУДИТОРІЇ 1. Розставте логічні наголоси в першому та другому реченнях . Як зміна порядку слів впливає на логічний наголос? Михайло знайде вихід із будь-якого положення. Із будь-якого положення знайде вихід Михайло. 2. Де варто поставити наголос у поданому реченні? Людська пам’ять допомагає зберігати та відтворювати інформацію.
3. Перебудуйте речення так, щоб воно відповідало на питання “Що допомагає людині зберігати та відтворювати інформацію?” Де відтак буде логічний наголос?
4. Прочитайте речення, дотримавшись паузи (ІІ) або відмовившись від неї. Простежте, як змінюється при цьому зміст речення. Де треба поставити логічний наголос у першому та другому варіантах? Він ніколи б не пішов на такий злочин (ІІ) тільки заради матері. 5. Який з епіграфів більше відповідає темі “Слово як комунікація”: а) Прекрасне слово, але що в ньому, як не від серця йде воно? (В.Масик); б) Мрію я слова відмикати людське серце… Цю скарбницю мрій… (Л.Забашта); в) Слово – клітина мислі, артерія сили духу. Тільки воно єднає різні людські береги (П.Воронько). 6. Складіть список етикетних формул, які варто вживати на початку та наприкінці промови (академічної, юридичної, політичної, церковної, суспільно-побутової).
7. Використайте у вступі відомий афоризм “Слово – срібло, мовчання - золото” та, обміркувавши, спробуйте спростувати цю тезу.
8. Використовуючи подані початки абзаців, напишіть текст промови. Який спосіб інтеграції промови забезпечує тут зв’язок окремих частин тексту? а) вивчення теми починається з … б) насамперед… в) потім… г) після цього… д)наприкінці роботи… 9. Прочитайте текст. Знайдіть його основну частину. Чи є тут вступ? Кульмінація? Закінчення? Якщо є, то вкажіть, де? Один чоловік мав двох синів. Прийшовши до першого, він сказав: “Піди-но, дитино, сьогодні, попрацюй у винограднику!” А той відповів і сказав: “Готовий, панотче”, - і не пішов. І, прийшовши до другого, так само сказав. А той відповів і сказав: “Я не хочу”. А потім покаявся і пішов. Котрий же з двох учинив волю батькову? (Біблія).
|
||||||||
|