МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне заняття № 7ТЕМА. Зовнішній вигляд та особистість оратора ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ: 1. Оратор та аудиторія. Типи ораторів. 2. Ознаки аудиторії. Закон моделювання аудиторії. 3. Встановлення контакту з аудиторією. 4. Невербальні засоби впливу на слухачів. 5. Індивідуальний стиль виступу оратора.
ПРАКТИЧНО В АУДИТОРІЇ: 1. Спробуйте “намалювати очима” велику вісімку (яка ніби лежить ребром до вас) на рівні очей аудиторії, коли ви ступаєте. У вас має скластися враження, що ви зустрічаєтеся очима з кожним із слухачів.
2. Виконайте вправи на тренування уваги. Подивіться на свій стіл і опишіть побачене. Знову подивіться і порівняйте з описаним (мале коло уваги). Розгляньте частину кімнати навколо вас, визначивши межі огляду. Опишіть побачене (середнє коло уваги). Розгляньте пейзаж за вікном і намалюйте його за пам’яттю (велике коло уваги). Візьміть жменю грошей і, перераховуючи їх, водночас розповідайте про зміст книги, фільму чи історію з життя (багатоповерхове коло уваги). 3. Спробуйте змалювати жестами (без слів) такі ролі: сліпий, кишеньковий злодій, гонорова особа, старий чоловік (жінка), невпевнена в собі особа. Нехай ваш товариш вгадає, кого ви зобразили. 4. Скажіть швидко, як тільки зможете, не порушуючи артикуляційних норм. Чув дзвін, та не знає, де він. Козацькому роду нема переводу. Правда кривду переважить. Ні риба, ні рак, а так – неборак. З сильним не борись, з багатим не судись. Бреше, як гребінцем чеше. Годувала ґава ґавенят на ґанку. Молодець проти овець, а проти молодця – сам вівця. 5. Промовте, намагаючись змалювати відповідну ситуацію: Я голодний, як вовк. День був чудовий! Як ти міг залишити її в таку хвилину? Це найгірша хвилина в моєму житті… якби ви бачили його обличчя в цю мить!… 6. Спробуйте вплинути на волю вашого співрозмовника: а) переконайте подругу піти на дискотеку; б) ввічливо випроводіть за двері непрошеного гостя; в) дізнайтесь про таємницю, що гнітить товариша; г) випросіть у товариша його улюблену річ.
ЗАВДАННЯ ДОДОМУ: 1. Запишіть в свій термінологічний словник всі терміни з даної теми. Перевірте, як ви їх зрозуміли, чи зможете їх пояснити іншій людині.
2. Виконати риторичний аналіз тексту Олеся Гончара «Слава Україні, незалежній, соборній!» (Слово в Верховній Раді України 5 грудня 1991 р.) Мацько Л.І., Мацько О.М. Риторика. – К.: Вища школа, 2003. – С.280-282.
3. Підготувати і виголосити епідейктичну вітальну і подячну промови мамі (татові) до дня народження, ювілею, свята Матері (свята Батька).
КЛЮЧОВІ СЛОВА: Імідж оратора, шарм оратора, погляд, жести оратора: механічні, ілюстративні, емоційні; міміка, жести, голос оратора: артикуляція, тембр, темп, дихання, паузи (дихальні, логічні, психологічні); інтонація, акустика.
|
||||||||
|