МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підсумкова теказапитання для контролю 1. На чому базується система логічних доказів у виступі оратора? 2. Що таке індукція та дедукція? Наведіть приклади. 3. Що таке доказ за аналогією? Чому ним треба користуватися обережно? 4. Які основні закони логіки не слід порушувати ораторові? 5. Що таке логічна помилка? Пригадайте види логічних помилок та наведіть свої приклади. 6. Чи може оратор апелювати лише до самої логіки? 7. Що таке психологічна налаштованість аудиторії? 8. Як оратор повинен враховувати бажання та сподівання слухачів? 9. Чому вправний оратор вміло поєднує в промові логічні та емоційні моменти? Як, на вашу думку, це можна зробити? 10. У чому полягає різниця між темою та об’єктом промови? 11. Що таке підтема та мікротема? Що означають вирази “розкрита” та “нерозкрита” тема? 12. Чи згодні ви з тим, що нотатки треба робити на полях? Що дає цей метод? 13. Навіщо ораторові бібліографічні посилання? 14. Навіщо перед виходом до аудиторії ораторові потрібно тренування? Які способи тренування ви можете назвати? 15. Які структурні елементи тексту виділяють ще з античних часів? 16. Як називаються вступ та висновки в класичній риториці? Які підрозділи в основній частині тут визначаються? 17. Якими способами оратор може зацікавити аудиторію на початку виступу? 18. Чи можна доповнювати міркування художніми картинками? 19. Що таке інтеграція різноманітних моментів промови? 20. Що визнаєте про художньо-словесний образ? 21. Чому саме словесний (лексичний) рівень мови є основним моментом творення художнього тексту? 22. Що таке слова з нейтральним стилістичним забарвленням? Яке місце посідають вони в ораторській мові? 23. Дайте визначення поняттю “троп”. Навіщо ораторові тропи? 24. Що таке прості та складні тропи? Які розряди тропів вам відомі? 25. Дайте свої приклади тропів. 26. Чому питання про співвідношення тропів і фігур в риторичному тексті досить заплутане? Наведіть приклади спірних трактувань (іронія і т.п.). 27. що таке стиль? Як реалізується ця категорія в ораторській справі?
Підсумковий контроль Тести Виступи на конференції
|
||||||||
|