МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача-приклад 3.2.Оцінити конкурентну силу та абсолютну конкурентну силу підприємства “Будпроект”, яке займається виробництвом будівельних матеріалів. Вихідна інформація про силу конкурентних позицій підприємства та його основних конкурентів наведена в таблиці 3.5. Шкала вимірювання від 0 (min) до 10 (max) балів. Таблиця 3.5 – Вихідна інформація для оцінки конкурентної сили потенціалу підприємства
Розв’язання: Для визначення конкурентної сили за кожною позицією розрахуємо добуток ваги фактора на його бальну оцінку. Загальна конкурентна сила для кожного об’єкта оцінки дорівнює сумі конкурентних сил за всіма факторами. Абсолютну конкурентну силу (КСабс) підприємств розрахуємо за формулою:
де – оцінка і-го чинника конкурентної сили для оцінюваного підприємства; – оцінка і-го чинника конкурентної сили (слабкості) для j-го підприємства-конкурента; n – кількість чинників, що характеризують сильні та слабкі конкурентні позиції. Результати розрахунків наведено в таблиці 3.7. Таблиця 3.7 – Оцінка сильних і слабких позицій потенціалу підприємства “Будпроект”
Як бачимо, конкурентна сила підприємства “Будпроект” оцінюється в 6,7 бали, що гірше від лідерів досліджуваної групи – 1-го та 2-го конкурентів на 0,3 та 1,3 бали відповідно, але краще за 3-го та 4-го конкурентів відповідно на 4,5 і 3,1 бали. Абсолютна конкурентна сила підприємства “Будпроект” має від’ємне значення та дорівнює – 3,4 бала (для порівняння у 1-го конкурента – (-3,1) бали, у 2-го – (-2) бали). Таким чином, для досліджуваного підприємства слабкості перевищують сильні позиції. Основну увагу в подальшій діяльності доцільно сконцентрувати на зниженні рівня витрат та підвищенні професійного рівня персоналу за умов наявності зовнішніх можливостей розвитку обраного напрямку бізнесу.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|