Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета дисципліни: формування знань щодо уявлення про професійну діяльність спеціаліста сервісної діяльності та ознайомлення з основними об’єктами діяльності.

Завдання дисципліни:

- формування у студентів теоретичної бази знань щодо структури надання сервісних послуг та вивчення ієрархії людських потреб;

-дослідження комунікаційних аспектів сервісної діяльності;

- набуття практичних навичок щодо виявлення специфіки інформаційного сервісу;

- визначення сутності та принципів менеджменту у сфері послуг.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- сутність поняття сервісна діяльність, потреба та послуга;

- рівень впливу сервісної діяльності на задоволення потреб людини;

- етику та психологію сервісної діяльності;

- планування діяльності сервісного підприємства;

- процес організації менеджменту на підприємствах сфери послуг;

- основні моделі мотивації на підприємствах сфери послуг;

- принципи та методи здійснення управлінського контролю на сервісних підприємствах;

- культуру сервісного підприємства.

 

вміти:

- охарактеризувати матеріально-технічне оснащення закладу сервісної діяльності відповідно до типу;

- розмежувати обов’язки обслуговуючого персоналу;

- складати сценарії сервісної діяльності.


 

Розподіл дисципліни за змістовими модулями,




Переглядів: 233

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис навчальної дисципліни | Її обсяг і форми контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.