Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета дисципліни: формування знань щодо уявлення про професійну діяльність спеціаліста сервісної діяльності та ознайомлення з основними об’єктами діяльності.
Завдання дисципліни:
- формування у студентів теоретичної бази знань щодо структури надання сервісних послуг та вивчення ієрархії людських потреб;
- дослідження комунікаційних аспектів сервісної діяльності;
- набуття практичних навичок щодо виявлення специфіки інформаційного сервісу;
- визначення сутності та принципів менеджменту у сфері послуг.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- сутність поняття сервісна діяльність, потреба та послуга;
- рівень впливу сервісної діяльності на задоволення потреб людини;
- етику та психологію сервісної діяльності;
- планування діяльності сервісного підприємства;
- процес організації менеджменту на підприємствах сфери послуг;
- основні моделі мотивації на підприємствах сфери послуг;
- принципи та методи здійснення управлінського контролю на сервісних підприємствах;
- культуру сервісного підприємства.
вміти:
- охарактеризувати матеріально-технічне оснащення закладу сервісної діяльності відповідно до типу;
- розмежувати обов’язки обслуговуючого персоналу;
- складати сценарії сервісної діяльності.
Розподіл дисципліни за змістовими модулями,
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: