Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Її обсяг і форми контролю

Назви змістових модулів і тем Кількість годин
денна форма/ заочна форма
усього у тому числі
лекції семінарські/ практичні заняття індивіду альні завдання   СРС Форма контролю
 
Змістовий модуль 1. Теоретичні основи сервісної діяльності
Тема 1. Сервіс як діяльність, потреба та послуга Опитування, доповіді, обговорення ситуацій
Тема 2. Сервісна діяльність як форма задоволення потреб людини Опитування, доповіді, обговорення ситуацій
Тема 3. Етика та психологія сервісної діяльності. Інформаційній сервіс Опитування, доповіді, обговорення ситуацій, контроль робота
Модульний контроль 1           Модульна контрольна робота №1
Разом за змістовим модулем 1  
Змістовий модуль 2. Базові аспекти діяльності сервісного підприємства
Тема 4. Сутність і особливості менеджменту у сфері послуг Опитування, доповіді, обговорення ситуацій
Тема 5. Планування діяльності сервісного підприємства Опитування, доповіді, обговорення ситуацій
Тема 6. Процес організації менеджменту у сфері послуг Опитування, доповіді, обговорення ситуацій
Тема 7. Мотивація як функція менеджменту на підприємствах сфери послуг Опитування, доповіді, обговорення ситуацій
Тема 8. Управлінський контроль сервісного підприємства Опитування, доповіді, обговорення ситуацій
Тема 9. Культура сервісного підприємства Опитування, доповіді, обговорення ситуацій, контроль робота
Модульний контроль 2           Тестування
Разом за змістовим модулем 2  
Усього годин Екзамен
 
ІНДЗ            
Разом годин            
                 

Розподіл балів за рейтинговою системою оцінювання

За видами діяльності

Сума балів за змістовий модуль Змістовий модуль №1 МК 1   Змістовий модуль №2 МК 2 ІНДЗ   Сума балів за дисци-пліну Семестро-вий контроль - екзамен
Т1 Т2 Т3 Т4 Т5 Т6 Т7 Т8 Т9
Кількість балів за видами робіт:                      
Лекції
Семінарські/ практичні заняття                        
Індивідуальні завдання
СРС
ІНДЗ
Модульний контроль      
Всього балів

Плани проведення семінарських/ практичних занять з кожної теми

 

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1. Теоретичні основи сервісної діяльності

 

Тема 1. Сервіс як діяльність, потреба та послуга

 

Семінарське заняття 1

 

Питання для обговорення і завдання для індивідуальної роботи

1. Що таке сервісна діяльність?

2. Які основні види людської діяльності? В чому специфіка сервісу в кожному з цих видів діяльності?

3. Що таке потреба?

4. Які існують класифікації потреб?

5. Які взаємозв'язані біологічні і соціальні потреби людини?

6. В чому полягає ієрархічна теорія потреб А. Маслоу?

7. Хто і яким шляхом може впливати на формування потреб людини?

8. В чому значення розділення потреб на "розумні" і "безрозсудні"? Чим вони розрізняються?




Переглядів: 254

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета та завдання навчальної дисципліни | Теми доповідей, рефератів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.