МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Її обсяг і форми контролю
Розподіл балів за рейтинговою системою оцінювання За видами діяльності
Плани проведення семінарських/ практичних занять з кожної теми
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1. Теоретичні основи сервісної діяльності
Тема 1. Сервіс як діяльність, потреба та послуга
Семінарське заняття 1
Питання для обговорення і завдання для індивідуальної роботи 1. Що таке сервісна діяльність? 2. Які основні види людської діяльності? В чому специфіка сервісу в кожному з цих видів діяльності? 3. Що таке потреба? 4. Які існують класифікації потреб? 5. Які взаємозв'язані біологічні і соціальні потреби людини? 6. В чому полягає ієрархічна теорія потреб А. Маслоу? 7. Хто і яким шляхом може впливати на формування потреб людини? 8. В чому значення розділення потреб на "розумні" і "безрозсудні"? Чим вони розрізняються?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|