Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ

1. Стисло сформулюйте, що таке академічне красномовство.

2. Яких умінь і навичок вимагає від оратора цей вид красномовства?

3. Назвіть основні жанри академічного красномовства та стисло охарактеризуйте кожне з них.

4. Які форми діалогу зі слухачами використовують академічні оратори?

5. Яку роль в академічному красномовстві відіграють фундамента­льне наукове знання та аргументація?

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

Адамов Е.А. Личность лектора. — М., 1985.

Волков А.А. Структура лекции. — М., 1986.

Волков А.А., Фадеєва Е.А. Воплощение замнсла в лекции. — М, 1989.

Гурвич С.С., Погорелко В.Ф., Герман М.А. Основи риторики. — К.,1988. С.149-179.

Иванова С.Ф. Лекторское мастерство. — М., 1983.

Кохтев Н.Н. Риторика. - М., 1994. - С.40-41.

Культура русской речи /Под ред. Л.К.Граудиной и Е.Н.Ширяева. — М, 1998. С.100-101.

Леонтьев А.А. Лекция как общение. — М., 1974.

Маров В.Н., Ваганова ДХ., Зьібина Т.М., Винькова Ю.В. Риторика — учителю. Пермь, 1993.

Михневич А.Е. Ораторское искусство лектора. — М., 1984.

Ораторское искусство лектора: Хрестоматия. — М., 1986.

Рождественский Ю.В. Риторика публичной лекции. — М., 1989.

Сагач Г.М. Живе слово лектора. — К., 1989.

Чихачев В.П. Культура речи лектора //Основи лекторского мастерства. М., 1978. - С.146-173. '

Шенберг В.А., Совкова З.В. Риторика. - СПб, 1997. - С.73-77.

 




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АКАДЕМІЧНЕ КРАСНОМОВСТВО | ПОЛІТИЧНЕ КРАСНОМОВСТВО

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.