МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Поділення маркетингу у залежності від стану попиту на ринках.Промисловий маркетинг і маркетинг споживчого ринку. Промисловий маркетинг – це вид діяльності у сфері матеріального виробництва та промислових послуг, який спрямований на задоволення потреб підприємств, установ та організацій шляхом обліку. Промисловий маркетинг обслуговує промисловий ринок, який складають підприємства та фізичні особи, що закуповують продукти промислового призначення для отримання прибутку та виконання своїх функцій. Учасники промислового ринку: 1) Підприємства та приватні підприємці (промислові оптової та роздрібної торгівлі, сфери послуг) 2) Бюджетні установи органи законодавчої і виконавчої влади, місцевого самоврядування) 3) Некомерційні організації (заклади освіти, науки, медичні організації, військові структури, громадянські організації)
Таблиця 2.1.
Маркетинг товарів і маркетинг послуг Продукти, які продаються на ринках поділяються на матеріальні і нематеріальні. Товар можна перепродати, повернути назад, накопичувати. Товар легко стандартизувати. Послуга – нематеріальна, її неможливо продати та накопичувати, вона невід’ємна від джерела, яке її надає. Таким чином, у маркетингу послуг істотна постать людини, яка її надає (перукар, масажист, лікар, адвокат та інші продавці сфери послуг ) Продукти, які продаються на ринках поділяються на матеріальні і нематеріальні. Товар можна перепродати, повернути назад, накопичувати. Товар легко стандартизувати. Послуга – нематеріальна, її неможливо продати та накопичувати, вона невід’ємна від джерела, яке її надає. Таким чином, у маркетингу послуг істотна постать людини, яка її надає (перукар, масажист, лікар, адвокат та інші продавці сфери послуг )
Питання для самоконтролю:
1. Які ознаки використовуються для класифікації видів маркетингу? 2. У чому різниця у маркетинговій діяльності вищого навчального закладу, банку, автозаводу та мережі ресторанів? 3. Чим промисловий ринок відрізняється від споживчого? 4. Що таке «вірусний» та «партизанський» маркетинг? Які чинники сприяють їх поширенню у останні роки? 5. Назвіть види маркетингу залежно від попиту. 6. На скільки, на вашу думку, міжнародний маркетинг актуальний для нашої країни і чому?
Читайте також:
|
||||||||||||
|