Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поділення маркетингу у залежності від стану попиту на ринках.

Промисловий маркетинг і маркетинг споживчого ринку.

Промисловий маркетинг – це вид діяльності у сфері матеріального виробництва та промислових послуг, який спрямований на задоволення потреб підприємств, установ та організацій шляхом обліку.

Промисловий маркетинг обслуговує промисловий ринок, який складають підприємства та фізичні особи, що закуповують продукти промислового призначення для отримання прибутку та виконання своїх функцій.

Учасники промислового ринку:

1) Підприємства та приватні підприємці (промислові оптової та роздрібної торгівлі, сфери послуг)

2) Бюджетні установи органи законодавчої і виконавчої влади, місцевого самоврядування)

3) Некомерційні організації (заклади освіти, науки, медичні організації, військові структури, громадянські організації)

 

Таблиця 2.1.

 

Споживчий ринок Промисловий ринок
1. Багато покупців, які купують продукти для власних потреб   2. Покупці – не професіонали 3. Великий вплив психологічних чинників на купівлю 4. Невелика кількість продуктів, які купує один покупець 1. Значно менша кількість покупців, які купують продукти для виробничого використання 2. Покупці – професіонали 3. Раціональні мотиви купівлі   4. Великий обсяг разових покупок

 

 

Маркетинг товарів і маркетинг послуг

Продукти, які продаються на ринках поділяються на матеріальні і нематеріальні. Товар можна перепродати, повернути назад, накопичувати. Товар легко стандартизувати.

Послуга – нематеріальна, її неможливо продати та накопичувати, вона невід’ємна від джерела, яке її надає.

Таким чином, у маркетингу послуг істотна постать людини, яка її надає (перукар, масажист, лікар, адвокат та інші продавці сфери послуг ) Продукти, які продаються на ринках поділяються на матеріальні і нематеріальні. Товар можна перепродати, повернути назад, накопичувати. Товар легко стандартизувати.

Послуга – нематеріальна, її неможливо продати та накопичувати, вона невід’ємна від джерела, яке її надає.

Таким чином, у маркетингу послуг істотна постать людини, яка її надає (перукар, масажист, лікар, адвокат та інші продавці сфери послуг )

 

Питання для самоконтролю:

 

1. Які ознаки використовуються для класифікації видів маркетингу?

2. У чому різниця у маркетинговій діяльності вищого навчального закладу, банку, автозаводу та мережі ресторанів?

3. Чим промисловий ринок відрізняється від споживчого?

4. Що таке «вірусний» та «партизанський» маркетинг? Які чинники сприяють їх поширенню у останні роки?

5. Назвіть види маркетингу залежно від попиту.

6. На скільки, на вашу думку, міжнародний маркетинг актуальний для нашої країни і чому?

 

 


Читайте також:

  1. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  2. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  3. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  4. Аналіз показників складу, структури й технічного стану основних фондів.
  5. Аналіз попиту
  6. Аналіз попиту
  7. Аналіз ризикованості підприємства на основі показників фінансового стану.
  8. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  9. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  10. Аналіз стану й оцінка рівня нормування праці
  11. Аналіз стану основних засобів
  12. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.




Переглядів: 631

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Внутрішній і міжнародний маркетинг | Цілі та принципи маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.