Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Внутрішній і міжнародний маркетинг

Операційний і стратегічний маркетинг.

На шляху реалізації цілей маркетингової діяльності існує три рівні роботи, що забезпечують їх успіх.

Перший – точне уявлення того, що потрібно створити та основний маршрут досягнення цієї мети. Це представляє собою довгострокову програму (стратегію)

Другий – як використати ресурси, які є у наявності, що робити у кожний конкретний день та проміжок часу(тактика)

Третій – вміння розпізнати особливості сучасного моменту, своєчасно внести корективи у тактику або стратегію(оперативне реагування)

Таким чином, існує поділ на такі види маркетингу:

- Стратегічний, що спрямований на перспективу декількох років, до якого належить вибір ринків, визначення видів виробництва окремих продуктів та інших важливих рішень, які вже змінити швидко практично неможливо.

- Операційний маркетинг представляє собою використання таких засобів як товар, ціна, збут, просування та вміння колективно виконувати окремі маркетингові процедури діяльності(дослідження ринку, проведення реклами та стимулювання збуту, налагодження дистрибуції та логістики та інші)

Внутрішній (національний) маркетинг – це діяльність стосовно забезпечення потреб вітчизняних споживачів та виробників шляхом вільного обміну. У сучасному житті існування господарської системи, яка обмежена національними кордонами практично неможливе. Таким чином, внутрішній маркетинг співіснує з міжнародним маркетингом та створює сферу глобальний маркетинг.

 

Глобальний маркетинг – це комплексна діяльність на різних географічних ринках, яка основана на зі стандартизацією пропозиції товарів та послуг. Це передбачає, що фірми-виробники практично ігнорують ринкові кордони і використовують похідність ринків для отримання переваг у конкуренції.

 

Слід зазначити, що на світовому ринку одночасно існують тенденції глобалізації, інтернаціоналізації діяльності суб’єктів господарської діяльності та регіоналізації, що пов’язано з наявністю інтересів (потреб) різних бізнес-кіл та національних (регіональних) політичних еліт.

 

Таким чином, існує маркетингова діяльність країни, маркетингова діяльність регіону (наприклад, маркетинг Харківщини), маркетинг національних, багатонаціональних і транснаціональних корпорацій.

 

Рис. 2.6 Міжнародний маркетинг та його основні елементи

 

 


Читайте також:

  1. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  3. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  4. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  5. Аналіз маркетинг-логістики
  6. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  7. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  8. Валовий внутрішній продукт
  9. Валовий внутрішній продукт — це сукупна ринкова вартість кінцевої продукції та послуг, що вироблені резиден­тами країни за рік.
  10. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  11. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  12. Види маркетингових комунікацій та їх класифікація




Переглядів: 1049

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 2. Класифікація маркетингу. | Поділення маркетингу у залежності від стану попиту на ринках.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.