Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Переваги вентильних електроприводів

Постійне здешевлення магнітних матеріалів, а також розвиток апаратної бази систем управління і пристроїв силової електроніки, що прискорюється, зробили можливим застосування ВД в тих областях техніки, де традиційно застосовувалися тільки машини постійного струму або спеціальні асинхронні двигуни.

Це пояснюється цілим рядом конструктивних і техніко-експлуатаційних переваг СДПМ в порівнянні з іншими існуючими типами електричних машин, до яких можна віднести наступні:

- безконтактність і відсутність вузлів, що вимагають обслуговування. Відсутність у вентильних електродвигунів ковзаючих електричних контактів істотно підвищує їх ресурс і надійність в порівнянні з електричними машинами постійного струму або асинхронними двигунами з фазним ротором, розширює діапазон досяжних частот обертання. Обмотка якоря СДПМ може живитися вищою номінальною напругою, тому конструктивна постійна моменту Cm ВД істотно перевищує аналогічну величину класичних машин постійного струму, що дозволяє використовувати при підключенні ВЕП кабелі меншого перетину і перетворювачі електричної енергії на менші струми;

- велика перевантажувальна здатність по моменту (короткочасно допустимий момент і струм СДПМ можуть перевищувати номінальні значення в 5 і більше разів);

- висока швидкодія в перехідних процесах по моменту;

- абсолютно жорстка механічна характеристика і практично необмежений діапазон регулювання частоти обертання (1:10000 і більше). Можливість регулювання частоти обертання як вниз від номінальної (з постійністю тривало допустимого і максимального моментів), так і вгору (з постійністю потужності);

- якнайкращі енергетичні показники (ККД і коефіцієнт потужності). ККД вентильних двигунів перевищує 90% і трохи відхиляється від номінального при варіаціях навантаження, тоді як у серійних асинхронних двигунів потужністю до 10 кВт максимальний ККД складає не більше 87,5% і істотно залежить від моменту. Так, вже при половинному навантаженні на валу він може впасти до 60-70%;

- мінімальні струми холостого ходу;

- мінімальні масогабаритні показники за інших рівних умов.

Оскільки основні електричні і магнітні втрати в роторі СДПМ відсутні, а сучасні рідкоземельні постійні магніти, наприклад, на основі з'єднання "неодим-залізо-бор" здатні забезпечити максимальну індукцію в повітряному зазорі навіть без концентрації потоку на рівні асинхронних машин (до 0,8 Тл), в СДПМ може бути значно підвищена лінійне навантаження при збереженні сумарних втрат в машині на постійному рівні, що і пояснює вищу електромеханічну ефективність вентильних двигунів в порівнянні з іншими типами безконтактних електродвигунів змінного струму.

Вентильний електропривод на базі СДПМ є універсальним засобом електромеханічного перетворення енергії і автоматизації технологічних процесів. Принципи побудови силової частини ВЕП вже устоялися і залишаються незмінними протягом декількох останніх десятиліть, що не виключає їх розвиток в поліпшенні електромагнітної сумісності електроприводів з живлячою мережею.

Головним напрямом вдосконалення ВЕП в найближчій перспективі буде розробка і оптимізація адаптивних "бездатчикових" алгоритмів управління, що орієнтовані на мікропроцесорну реалізацію і забезпечують діапазони регулювання з постійністю моменту 1:150…200.




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З датчиком положення ротора | Датчик струму на ефекті Хола

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.