МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Різновиди курсових робіт з журналістикиКурсова робота з кожної із визначених кафедрою журналістики дисциплін може бути одного з трьох різновидів: науково-теоретична (її структуру докладно описано вище), експериментальна або творча (проект). Журналістикознавча теоретична робота зі спеціалізації (ІІІ – ІУ курси) крім теоретичної частини та порівняльного аналізу конкретних ЗМІ, що є джерелами дослідження, обов’язково містить результати системних моніторингів, тобто систематичного та постійного збору студентом інформації за досліджуваною проблемою (опис, фіксація та аналіз випусків теленовин, або програмного наповнення, або публікацій за обраною проблемою тощо). Метою моніторингу завжди є визначення тенденцій динаміки досліджуваного явища, зміни параметрів. Експериментальна роботавимагає від студента спеціальних знань та навичок з проведення соціологічних опитувань, анкетування тощо, тому кафедрою може бути призначено співкерівника курсовим проектом або з суміжної кафедри, або з установи, де студент проходить практику чи працює (наприклад, редакція ЗМІ, прес-клуб, прес-служба або прес-центр). Експериментальна робота з журналістики може мати за мету проведення соціологічного дослідження, контент-аналізу, комплексних моніторингових досліджень ЗМІ, дослідження рейтингових покажчиків різних телевізійних або радіоканалів, змін попиту на специфічну інформацію з конкретною адресацією (молодіжна журналістика та її аудиторія, студентська, промислова, театральна, сільськогосподарська тематики тощо), різноманітні види рейтингів ЗМІ. Зазвичай структура роботи експериментального характеру відрізняється від наукової курсової роботи. Рекомендована структура така: - ВСТУП з характеристикою актуальності досліджуваної проблеми, мети та завдань дослідження, об'єкту та предмету вивчення; описом практичної значущості експерименту; - РОЗДІЛ 1 з описанням виду експерименту, його етапів, груп і методики, за якою проводився експеримент; - РОЗДІЛ 2 – практична частина з докладним описанням констатуючого експерименту (початок дослідження, виявлення стану проблеми, вихідні данні), формуючого експерименту (аналіз результатів констатуючих опитувань, перевірка та корекція гіпотези, порівняння різних умов проведення експерименту, формування контрольної та експериментальної груп при введенні нових умов експерименту), контрольного експерименту (підсумки, висновки щодо ефективності методів дослідження та стану дослідженої проблематики). - ВИСНОВКИ щодо всіх етапів експерименту, його методики, перспективи дослідження та розвитку питання в сучасній журналістиці, пов'язаність дослідження з майбутньою професійною діяльністю студента. Найчастіше такі роботи мають додатки – повні тексти анкет, запитальників, відповідей, діаграми покажчиків тощо. Експериментальна робота може виконуватися на замовлення редакції, громадської організації, прес-служби, керівництва соціального закладу, фонду, фахового сайту тощо. У такому випадку курсове дослідження стає підсумком не тільки теоретичної підготовки, але й практики в ЗМІ. Творча робота(проект)з журналістики передбачає, що студент може не тільки вивчати якусь наукову журналістську проблему, але й самостійно, під керівництвом викладача, розробити проект нової програми або видання; сценарні заявку, план та тексти телевізійної або радіопередачі, програми, каналу, видання тощо. Рекомендована структура цієї роботи така: - ВСТУП (актуальність теми, цілі та завдання дослідження, ступінь розробленості теми в сучасних ЗМІ та її дублювання у різних виданнях чи каналах ТВ, радіо; практична значущість розробки, можливості її застосування в ЗМІ); - РОЗДІЛ 1 з аналізом стану дослідженої проблеми в сучасних вітчизняних ЗМІ (існуючі передачі або видання за тією ж темою, аналіз їх рівня та необхідності для розвитку сучасного суспільства, недоліки існуючих проектів та шляхи їх виправлення, зарубіжні аналоги передач та видань за означеною тематикою); - РОЗДІЛ 2 з докладним описанням власного проекту теле- або радіопередачі (сценарій та аналіз); сценарна заявка та повний сценарій проекту; концепція видання, рубрики та матеріали до неї тощо. Основний розділ творчої роботи повинен містити не тільки ідею студента, але й всі матеріали щодо розробки цієї ідеї (оформлення, ведучі, автори, тексти, обладнання тощо); - ВИСНОВКИ – рекомендації щодо практичного застосування проекту, використання ідей студента в сучасній практиці ЗМІ. Курсова роботанаприкінці IV курсу навчання має саме експериментальний або науково-творчий характер, а відтак – вище описані вигляд та структуру. Така курсова робота повинна містити розроблену концепцію та її практичне втілення в ЗМІ (матеріали, запропоновані до друку або ефіру та їх системний аналіз).
|
||||||||
|