МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Explain what is meant by the following statements1. The phoneme is a unit of an idiolect (D. Jones, K. Pike). 2. The phoneme is a unit of a dialect (L. Bloomfield). 3. The phoneme is a unit of a multidialect (G. Trager, H. Smith). 4. The phoneme is a unit of a “supralect” (J.A. Perry).
TEST Choose the odd variant. 1.The following notions were introduced by J.A. Baudouin de Courtenay: a)homogenes; b)divergents; c)correlates; d)croneme.
2.The main points of N.S. Trubetzkoy’s research work are: a)the separation of phonology from phonetics; b)the theory of phonological opposition; c)the theory of phonemic independence; d)the theory of the arch phoneme;
3.The following scientists represent Russian schools of linguistics: a)J.A. Baudouin de Courtenay; b)L.V. Scerba; c)N.S. Trubetzkoy; d)L.R. Zinder.
4.The following scholars belong to the American school of linguistics: a)L. Bloomfield; b)D. Jones. c)W. Twaddel; d)H. Sweet; Match the LINGUIST with the phonological school he represents.
Arrange the words and word combinations in the proper order to define the phonetic phenomena. 1. The phonemes are….
2. A phoneme is …
Agree or disagree with the statements and correct the false ones. 1.The first period of J.A. Baudouin de Courtenay’s research work is called psychological. 2.According to N.S. Trubetzkoy a phonetician should study sounds without taking into consideration the meaning of what is said. 3.S.K. Showmyan’s approach to the phoneme is called cybernetic. 4.The phoneme theory of the London school of linguistics is based on the ideas of behaviorism. 5.L. Bloomfield defined the phoneme as a bundle of distinctive features. 6.J.A. Baudouin de Courtenay analyzed the phoneme from the point of view of the morphemic structure of words and sound interchange. 7.L.V. Shcherba considered the phoneme a real unit.
|
||||||||||||||||||||||
|