МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контроль-сортування (дефектація).Вимиті й очищені деталі контролюють і сортують на придатні, відновлювані й негідні. Контроль здійснюється по технічних умовах (ТУ), які оформляються картою окремо на кожну деталь. На карті є номер деталі. Початок номера вказує на марку автомобіля. У карті є дані про матеріал, термообробку й механічні властивості деталі. Крім того, на карті наведений ескіз деталі із цифровими позначеннями дефектів, перелік дефектів, спосіб їхнього виявлення й розміри деталі: номінальний і припустимий без ремонту. І висновок: що робити, як ремонтувати. Але висновок «бракувати» іноді виявиться передчасним, тому що при відсутності нової деталі треба шукати можливість відновити по ТУ забраковану деталь. В автомобілі найчастіше виникають наступні несправності: · відхилення розмірів робочих поверхонь і зміна їхньої геометричної форми; · відхилення в точності взаєморозміщення робочих поверхонь; · механічні ушкодження; · корозія; · зміна фізико-механічних властивостей матеріалів. Розміри змінюються через зношування. Звичайно зношування буває нерівномірним, тому воно супроводжується зміною геометричної форми - овальність, конусність, бочкообразність і ін. Наприклад, циліндр двигуна зношується на конус і на овал. Найбільше зношування в районі верхнього поршневого кільця, тому що там найбільша температура й тиск і через цього найгірші умови змащення. Овальність з'являється внаслідок нерівномірного тиску поршня на стінку циліндра. Найбільший тиск виникає в площині руху шатуна. Овальність може бути викликана й деформацією блоку, що виникає при неправильному затягуванні болтів кріплення голівки блоку. Шийки колінчатого вала зношуються нерівномірно. Так, найбільше зношування шатунних шийок виникає з боку корінних шийок, тому що ці місця постійно навантажені інерційними силами. Відхилення в точності взаєморозміщення робочих поверхонь виражаються в порушеннях паралельності й перпендикулярності осей і площин, міжосьової відстані, співвісності, торцевому битті й ін. Вони викликаються нерівномірним зношуванням; поверхонь, напругами в деталях, перевантаженнями під час; роботи й ін. Так, у колінчатого вала двигуна зустрічається биття шийок одна відносно одної, непаралельність шатунних і корінних шийок, торцеве биття фланця маховика й відхилення в радіусах колін. Відхилення в розташуваннях поверхонь спостерігаються часто в корпусних деталей. Механічні ушкодження є наслідком неприпустимих навантажень на деталі або втрати ними міцності на витривалість. У результаті цього з'являються тріщини, злами, вигини, скручування, жолоблення й т.д. Тріщини виникають звичайно в деталях, що працюють при знакозмінних навантаженнях у районі концентраторів напруг (отвору, жолобника, пази й ін.). Вони з'являються в рамах, кузовах, валах. Деталі ламаються внаслідок втомлення матеріалів або більших ударних навантажень. Деформації викликаються динамічними навантаженнями. Найчастіше деформуються колінчаті вали, шатуни, карданні вали, рами й кузови. Корозія виникає при зіткненні деталей з кородуючим середовищем. З'являються суцільні окисні плівки або місцеві плями й раковини. Корозію можна зустріти на робочій поверхні випускних клапанів, у верхній частині циліндрів двигуна, голівках блоку, кузовах. Зміна фізико-механічних властивостей матеріалів виражається найчастіше в зменшенні твердості й пружності деталей. Твердість поверхні деталей знижується через їхній перегрів або зношування поверхневого загартованого шару. Зменшення твердості пружин змінює їхню пружність. Придатність деталей визначають зовнішнім оглядом або за допомогою вимірювальних інструментів і пристосувань. Оглядом оцінюють загальний стан деталі, наявність тріщин, вм'ятин, задирів, пробоїн, зламів, корозії. Вимірювальними інструментами визначають зношування деталі, відхилення від геометричної форми й взаєморозміщення осей.
|
||||||||
|