Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Проектування технологічних процесів відновлення та ремонту

Комплектування

Якщо при зборці нових автомобілів діє в переважній більшості принципів повної взаємозамінності деталей, то при ремонті його реалізувати вже значно складніше. Це викликано тим, що під час ремонту разом з новими деталями використовуються в припустимих межах зношені деталі, оброблені під ремонтний розмір. У такий спосіб розміри деталей тут різні. Для якісного ремонту треба деталі попередньо ретельно комплектувати, а іноді й підганяти. Основою для комплектування є технічні умови. Треба мати на увазі, щоб збереглися як посадка з'єднання, так і передбачений конструкцією допуск розмірного ланцюга.

Залежно від необхідної посадки з'єднання, конструкції й розмірів деталей - із припустимим зношуванням, номінального або ремонтного розміру - застосовуються різні методи комплектування.

1. За принципом повної взаємозамінності, без підбора
й припасування деталей. Так комплектуються підшипники кочення
із шейками й гніздами для них, шейки колінчатого вала із вкладишами, карданні зчленування й ін.

2. Без виміру деталей, на око. Так підбираються деталі
шліцьових з'єднань із рухомою посадкою: первинний вал
коробки передач і ведений диск зчеплення, з'єднання карданного вала
та ін. Якість такого комплектування залежить від навичок і сумлінності комплектовщика. Потрібна й велика кількість деталей, щоб було
із чого вибирати.

3. Виміром однієї, двох або декількох деталей. Так комплектуються втулки розподільчого вала з їхніми гніздами в блоці
циліндрів і проміжний вал коробки передач із шестірнями.

4. Виміром зазорів між деталями із застосуванням при цьому калібрів, індикаторних годиників і пристосувань. Так комплектується шліцеве з'єднання.

5. Зважуванням. Комплектуючи поршні й шатуни двигуна, треба враховувати їхні припустимі відхилення по масі.

6. Метод групової взаємозамінності (селективний під­бор). Сутність методу полягає в тому, що деталі, виготовлені з більшими допусками (відхиленнями від номінального розміра), комплектуються в групи, у межах яких допуск уже значно менше. І потім деталі комплектуються вже тільки з однієї групи.

Перевага селективного підбора деталей полягає в тому, що деталі можуть виготовлятися порівняно неточно, значить і дешево, але після розбивки їх на групи можна скомплектувати деталі з точною посадкою, отже, з більшим ресурсом. Недоліком методу є різке підвищення номенклатури деталей. Наприклад, поршні комплектуються по трьох параметрах: зовнішній діаметр, діаметр отвору під палець і маса. Тому селективний підбор застосовують тільки при комлектувані відповідальних з'єднань.

Комплектування істотно впливає на надійність і довговічність ремонтуємого з'єднання.

Вихідні данні технологічного процесу.

Для проектування технологічних процесів необхідна базова, керівна й довідкова інформація.

Базова інформація — це дані, які відбиті в конструкторській документації на виріб, і програма відновлення цього виробу.

Керівна інформація — це відомості, які знаходяться:

—у стандартах на технологічні процеси й метод керування ними, на устаткування й оснащення;

—у документації на перспективні технологічні процеси;

—у виробничих інструкціях.

Довідкова інформація знаходиться:

—у діючих технологічних процесах;

—описах прогресивних методів і способах відновлення деталей;

—каталогах і довідниках прогресивного технологічного устаткування й оснащення;

— матеріалах на вибір технологічних нормативів (режимів обробки, припусків, норм витрати матеріалів і ін.)

Процес проектування здійснюється шляхом послідовного рішення етапів. Основні етапи розробки типових і групових технологічних процесів і завдання, які розв’язуються на кожному етапі, повинні відповідати зазначеним у табл. 28.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. VII. Етап проектування
  3. VII. Етап проектування
  4. А – до відновлення, б – після відновлення.
  5. Автоматизація виробничих процесів
  6. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  7. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  8. Безпечність виробничих процесів
  9. Варіантне проектування будівельного виробництва.
  10. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
  11. Взаємодія процесів
  12. Взаємозв’язок фінансових потоків та інфляційних процесів




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контроль-сортування (дефектація). | Етапи розробки типових та групових технологічних процесів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.069 сек.