Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Платіжна матриця парної гри.

Розглянемо парну скінчену гру, в якій гравець має стратегій: , а гравець -- стратегій: . Якщо всі стратегії складаються з особистих ходів, то в результаті вибору гравцями будь-якої пари стратегій і визначається однозначно результат гри, тобто виграш гравця (позитивний чи негативний) і програш гравця .

Припустимо, що значення відомі для будь-якої пари стратегій . Матриця , елементами якої є виграші, що відповідають стратегіям і , називається платіжною матрицею, або матрицею гри. Загальний вигляд такої матриці:

стратегії …..
…..
…..
..... ….. ….. ….. …..
…..

 

Приклад 12.1. Складемо платіжну матрицю для гри «пошук»: Гравець може сховатись в одному з сховищ ( 1 і 2 ); гравець шукає гравця , і якщо знаходить, то отримує штраф - 1 грош. од. від гравця , в протилежному випадку -- платить штраф 1 грош.од. гравцю .

Розв'язання. Для складання платіжної матриці слід проаналізувати поведінку кожного з гравців. Гравець може сховатись в сховищі 1 – позначимо цю стратегію через , а в сховищі 2 – стратегія .

Гравець може шукати гравця в сховищі 1 – стратегія , або в сховищі 2 – стратегія .

Якщо гравець знаходиться в сховищі 1 і там його шукає гравець , то здійснюється пара стратегій . При цьому гравець платить штраф, тобто . Аналогічно отримуємо ( ). Очевидно, що стратегії ( ) і ( ) дають гравцю виграш 1, тому . Таким чином для гри «пошук» розміром одержуємо платіжну матрицю .

 




Переглядів: 813

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні поняття і означення. | Принцип мінімаксу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.