МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ККК ТТТ ЛАТ МММ ППП ДДД.1)Впізнати літеру за елементами і дописати до цілої. 2)Знайти і показати, до складу яких фігур (літер) входитьпевний елемент (за зразком, за уявленням). Назвати ці літери. 3)Упізнати в елементах неповністю зображених літер цілілітери та викласти їх на набірному полотні: Визначити, зі скількох елементів складається подана буква: ХПІМИТРВЖБУЩШЦ. 1. Учитель називає звук, а діти пишуть літеру на її позначення у повітрі. 2. Діти змагаються, хто швидше складе з розданих елементів фігур (літер) цілу фігуру (літеру) (за зразком, за уявленням). Назвати складену літеру.
3. Розв'язати приклади за зразком (один елемент літери +■ 4. Розв'язати рівняння і закреслити знак « = » там, де він поставлений неправильно (там, де сума елементів містить зайвий елемент або його не вистачає). 5. Дітям пропонують картки, де ліворуч від вертикальної риски зображена вся літера, а праворуч від неї — різні елементи. Знайти серед них елементи потрібної літери: Назвати запропоновану літеру і знайти її зайвий елемент: Аіа ньж. 21.Знайти і поєднати лінією однакові фігури (літери). Ускладнення цього завдання: поєднати лінією однакові літери, але записані різним шрифтом. 22.Упізнати літери в дзеркальному зображенні і правильновикласти їх з елементів. 23.Упізнати літери в умовах накладання і викласти їх на набірному полотні: 0 ІА Є (&■ 30.Порівняти дві графічно подібні літери і знайти елементи, за якими вони відрізняються: ЛА ЛМ ВР ВЗ ВБ ГТ КЖ ХУ ИН ПН ИП ИЦ ЦЩ ШЩ СО ОР. 31.Визначити подібність і відмінність фігур, які відрізняються лише одним елементом. 32.Полічити, скільки разів трапляється задана літера в ряду графічно подібних літер (наводять зразок літери). Ускладненим варіантом цього завдання є його виконання за уявленням (без
|
||||||||
|