Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Цшщицшщицишищш.

33.Упізнати серед символів літери. Інструкція: «Знайдіть у листі інопланетян наші земні літери і назвіть їх»:

Б5Ш2УУ НІІВКУЧ' ДХБ&ЯФ 9РЦХШ1 ІХШ\Л/.

34.Малюнковий диктант букв. Логопед показує дітям малюн­ки і пропонує викласти на набірному полотні літери, що по­значають звуки, з яких починається назва кожного малюнка.

35.Предметний диктант літер. Дітям демонструють предметі пропонують записати першу (другу) літеру його назви.

Вправи з розвитку довільної зорової уваги

1.Простежити за допомогою олівця (лише поглядом) від по­чатку лінії до кінця в заданому напрямку (наприклад, віл А до М).

2.Простежити за допомогою олівця (лише поглядом) від по­чатку лінії до кінця, коли вона переплітається з іншою лінією або кількома іншими лініями.

3.Простежити за допомогою олівця (лише поглядом) шлях героя по лабіринту.

4.Назвати серед інших малюнки однієї тематичної групи (овочі, фрукти, транспорт тощо):

 

—назвати малюнки (геометричні фігури, літери) лише зада­ного кольору;

—полічити серед геометричних фігур лише кола (квадрати,
трикутники, прямокутники);

—полічити лише маленькі (або великі) геометричні фігури.

5.«Прочитати» ряд з послідовним чергуванням літер та цифр:

А1 О2УЗІ4И5.

6.Почергово відшукати числа від 1 до 5 червоного і від 5 до 1
синього кольорів або голосні а, о, у, и, і, позначені червоним, а
приголосні м, я, т, к.с — синім кольорами.

7.Знайти відмінності удвох подібних малюнках.

8.Знайти заданий малюнок серед подібних.

9.Знайти два однакових малюнки.

Вправи з розвитку зорової пам'яті

1. Уважно розгляньте сюжетний малюнок і запам'ятайте все, що на ньому зображено (час демонстрування — 1 хв). Потім ма­люнок закривають. Дитина має пригадати предмети, які були зображені на малюнку. Після цього логопед відкриває малюнок, і дитина знаходить ті предмети, які забула.

2.Уважно розглянути предметний малюнок і намалювати його за пам'яттю. Після виконання роботи порівнятизі зразком.

3.Уважно розглянути малюнок, а потім знайти його за пам'ят­тю серед подібних. Якщо дитина відчуває труднощі під час ви­конання завдання, їй пропонуютьзнайти заданий малюнок, спираючисьна зразок.

4.Скласти малюнок з частин, намалювати його за пам'яттю і порівняти свій малюнок зі зразком. Якщо дитина відчуває труд­нощі під час виконання завдання, логопед разом з нею аналізує малюнок і пропонує перемалювати його зі зразка.

5.Уважно розглянути і запам'ятати ряд, який складається з 3—6 предметних малюнків (смужок різного кольору, геометрич­них фігур, літер), а потім закрити очі:

а) логопед деякі малюнки (геометричні фігури, літери, смуж­ки) ховає чи, навпаки, додає. Діти мають помітити, що зникло чи з'явилося, і відтворити початковий ряд:

б) логопед змінює послідовність розташування малюнків (геометричних фігур, літер, смужок). Діти повинні помітити, що змінилося, і відтворити початковий ряд.

Якщо дитина відчуває труднощі у виконанні завдання, лого­пед аналізує разом з нею зразок, а потім повторює завдання. В разі невиконання завдання логопед зменшує кількість ма­люнків (геометричних фігур, літер, смужок).

6.Логопед демонструє дітям 3—6 малюнків зі знайомими
предметами (геометричні фігури, літери) один за одним, кож­
ний з яких діти розглядають 2 с. Потім вони мають пригадати і
назвати послідовність малюнків (геометричних фігур, літер).
Якщо дитина відчуває труднощі у виконанні завдання, лого­пед повторює його ще раз. У разі невиконання завдання лого­пед зменшує кількість малюнків (геометричних фігур, літер).

7.Зоровий диктант. Запам'ятати ряд з кількох геометричних
фігур (літер або цифр) і викласти його за пам'яттю з шаблонів
(на набірному полотні) у заданій послідовності (потрібно по­ступово збільшувати їх кількість). Потім порівняти свою роботу зі зразком і визначити, чи правильно виконано завдання.

Для корекції зорового сприймання і зорової уваги на більш пізніх етапах роботи доцільно використовувати комплекс спе­ціальних завдань, виконання яких позитивно впливає на ви­роблення навички самоконтролю.

Цей комплекс включає такі завдання:

1. Знайти в рядку сполучення літер, записаних над рискою:

мло_____ жах_____ ГТР_____ .

лмомломл жхахжахаж ПГТГТРГТГПР

2. Виписати 5 слів з виділеною буквою: с м, о, ш: урок, грак, оси, вода, сніг, вовк, парк, море, ліс, цукор.

3. Виписати 5 слів, які закінчуються буквою к, /я, я. л, н, о, а та ін.

4.Виписати слова, в яких є сполучення букв ьо, йо, тт, дд,нн, ля, ча, дже, дзи, бдж. Наприклад, сполучення дже: джміль,джем, воджу, народження, Джеря, саджу: сполучення нн: насіння,
Таня, літня, знання, няня, мовчання, цвітіння, лазня:
сполучення
ьо: льод, біль, льотчик, фільм, у нього, олень. Булька, бульйон, мальо­
ваний, дзьоб, знайомий, серйозний.

5. Порівняти речення другої колонки з першою, виправитипомилки,наприклад:

І. Стигле колосся гнеться до II. Стигле колося гнеия до землі. зимлі.

6.Порівняти текст другої колонки з першою, виправити помилки.

Виконання завдань на зразок- «Підніми ліву руку, покажи
праве око, ліве вухо, праве коліно».

7.Виконання завдань на зразок: «Доторкнися лівою рукою
до правого вуха, правою рукою до правого вуха, правою рукою
до лівого вуха, покажи лівою рукою праве око».

Вправи з формування уміння дитини орієнтуватися в навколишньому просторі

1. Визначення просторового розташування предметів щодо дитини.

2.Визначення просторових напрямків, просторових співвід­ношень між 2—3 предметами, розуміння прийменникових кон­струкцій на позначення просторових відношень.

3.Уточнення просторового розташування різних фігур і літерна аркуші паперу.




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ККК ТТТ ЛАТ МММ ППП ДДД. | Вправи на визначення просторового розташування предметів щодо дитини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.