МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Цшщицшщицишищш.33.Упізнати серед символів літери. Інструкція: «Знайдіть у листі інопланетян наші земні літери і назвіть їх»: Б5Ш2УУ НІІВКУЧ' ДХБ&ЯФ 9РЦХШ1 ІХШ\Л/. 34.Малюнковий диктант букв. Логопед показує дітям малюнки і пропонує викласти на набірному полотні літери, що позначають звуки, з яких починається назва кожного малюнка. 35.Предметний диктант літер. Дітям демонструють предметі пропонують записати першу (другу) літеру його назви. Вправи з розвитку довільної зорової уваги 1.Простежити за допомогою олівця (лише поглядом) від початку лінії до кінця в заданому напрямку (наприклад, віл А до М). 2.Простежити за допомогою олівця (лише поглядом) від початку лінії до кінця, коли вона переплітається з іншою лінією або кількома іншими лініями. 3.Простежити за допомогою олівця (лише поглядом) шлях героя по лабіринту. 4.Назвати серед інших малюнки однієї тематичної групи (овочі, фрукти, транспорт тощо):
—назвати малюнки (геометричні фігури, літери) лише заданого кольору; —полічити серед геометричних фігур лише кола (квадрати, —полічити лише маленькі (або великі) геометричні фігури. 5.«Прочитати» ряд з послідовним чергуванням літер та цифр: А1 О2УЗІ4И5. 6.Почергово відшукати числа від 1 до 5 червоного і від 5 до 1 7.Знайти відмінності удвох подібних малюнках. 8.Знайти заданий малюнок серед подібних. 9.Знайти два однакових малюнки. Вправи з розвитку зорової пам'яті 1. Уважно розгляньте сюжетний малюнок і запам'ятайте все, що на ньому зображено (час демонстрування — 1 хв). Потім малюнок закривають. Дитина має пригадати предмети, які були зображені на малюнку. Після цього логопед відкриває малюнок, і дитина знаходить ті предмети, які забула. 2.Уважно розглянути предметний малюнок і намалювати його за пам'яттю. Після виконання роботи порівнятизі зразком. 3.Уважно розглянути малюнок, а потім знайти його за пам'яттю серед подібних. Якщо дитина відчуває труднощі під час виконання завдання, їй пропонуютьзнайти заданий малюнок, спираючисьна зразок. 4.Скласти малюнок з частин, намалювати його за пам'яттю і порівняти свій малюнок зі зразком. Якщо дитина відчуває труднощі під час виконання завдання, логопед разом з нею аналізує малюнок і пропонує перемалювати його зі зразка. 5.Уважно розглянути і запам'ятати ряд, який складається з 3—6 предметних малюнків (смужок різного кольору, геометричних фігур, літер), а потім закрити очі: а) логопед деякі малюнки (геометричні фігури, літери, смужки) ховає чи, навпаки, додає. Діти мають помітити, що зникло чи з'явилося, і відтворити початковий ряд: б) логопед змінює послідовність розташування малюнків (геометричних фігур, літер, смужок). Діти повинні помітити, що змінилося, і відтворити початковий ряд. Якщо дитина відчуває труднощі у виконанні завдання, логопед аналізує разом з нею зразок, а потім повторює завдання. В разі невиконання завдання логопед зменшує кількість малюнків (геометричних фігур, літер, смужок). 6.Логопед демонструє дітям 3—6 малюнків зі знайомими 7.Зоровий диктант. Запам'ятати ряд з кількох геометричних Для корекції зорового сприймання і зорової уваги на більш пізніх етапах роботи доцільно використовувати комплекс спеціальних завдань, виконання яких позитивно впливає на вироблення навички самоконтролю. Цей комплекс включає такі завдання: 1. Знайти в рядку сполучення літер, записаних над рискою: мло_____ жах_____ ГТР_____ . лмомломл жхахжахаж ПГТГТРГТГПР 2. Виписати 5 слів з виділеною буквою: с м, о, ш: урок, грак, оси, вода, сніг, вовк, парк, море, ліс, цукор. 3. Виписати 5 слів, які закінчуються буквою к, /я, я. л, н, о, а та ін. 4.Виписати слова, в яких є сполучення букв ьо, йо, тт, дд,нн, ля, ча, дже, дзи, бдж. Наприклад, сполучення дже: джміль,джем, воджу, народження, Джеря, саджу: сполучення нн: насіння, 5. Порівняти речення другої колонки з першою, виправитипомилки,наприклад: І. Стигле колосся гнеться до II. Стигле колося гнеия до землі. зимлі. 6.Порівняти текст другої колонки з першою, виправити помилки. Виконання завдань на зразок- «Підніми ліву руку, покажи 7.Виконання завдань на зразок: «Доторкнися лівою рукою Вправи з формування уміння дитини орієнтуватися в навколишньому просторі 1. Визначення просторового розташування предметів щодо дитини. 2.Визначення просторових напрямків, просторових співвідношень між 2—3 предметами, розуміння прийменникових конструкцій на позначення просторових відношень. 3.Уточнення просторового розташування різних фігур і літерна аркуші паперу.
|
||||||||
|