МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Знайти область визначення функції. 2. Знайти множину значень функц ії : 3) Дослідити парність ( непарність ) функції: 4) Побудувати графіки функцій : 5). Побудувати множину значень змінної величини х, яка задана нерівностями: а). б). в). 6). Знайти області визначення функцій та побудувати їх графіки: a). б). в). г). д). е). є). ж).
7). Знайти множину значень функцій:
a). y = 2-x-x2; б). y = sin x + cos x; в). y = ; г). д). 8). Дослідити на парність або непарність функції:
a). - 4 |x| б). в).
9). З`ясувати, які з наведених нижче функцій мають обернені; знайти відповідні обернені функції та їх області визначення:
a). б). y=ln 2x в).
10).Знайти f(-4), f(1), якщо: a). б).
11) Знайти область визначення таких функцій:
a). б). в). г). д). 12). Знайти множину значень функцій: a). б). в). г). д). 13).Побудувати графіки функцій: 14). Знайти композиції f o g і g o f функцій: a). б). в).
Завдання для контрольної роботи . Варіант 1 1. Знайти область визначення та множину значень для функцій та побудувати їх графіки, спираючись на основні властивості та правила перетворень. 1) y=|3x -7x+2| 2). 3) |y|=| x +6|x|+5| 4) y=2sinx/4+7 2. Відомо, що на 1 т чавуну потрібно 1,5 т кам'яного вугілля. Записати залежність між кількістю виплавленого чавуну і витраченого кам'яного вугілля. побудуйте графік цієї залежності. 3. У таблиці наведено дані про обсяг попиту споживачів Х; Y; Z на деякий товар. Зобразіть графіки кривих попиту споживачів.
Варіант 2. 1. Знайти область визначення та множину значень для функцій та побудувати їх графіки, спираючись на основні властивості та правила перетворень.
1) y=|3x - 4x +1| 2) |y|=|x + 8|x|- 12| 3) 4) y=-1/3cos(6x-p/2)+2 2. Акція номіналом 100 грн. збільшує свою вартість за рахунок інфляції на 0,5% щомісяця. Опишіть функціональну залежність х-місячного курсу вартості акцій і побудуйте графік цієї залежності. 3. Дано карту попиту і пропозиції на товар: Зобразіть графіки кривих попиту і пропозиції. Що означає точка перетину графіків?
Варіант 3. 1. Знайти область визначення та множину значень для функцій та побудувати їх графіки, спираючись на основні властивості та правила перетворень. 1) y=|x +6x+8| 2) |y|=|x - 4|x|+3| 3) 4) y= 1/2sin 3x+7 2. Відомо, що у момент часу t у країні є певна кількість жителів N = f(t). Складіть функцію числа жителів країни, якщо щорічний приріст населення становить 10%. 3. Функція попиту на товар: QD = 9 - p. Функція пропозиції товару: QS = -6 + 2p, де QD - обсяг попиту, млн. шт.; QS - обсяг пропозиції, млн. шт. p - ціна, гр. од. Визначте рівновагу цін та обсяг продажу. Варіант 4. 1. Знайти область визначення та множину значень для функцій та побудувати їх графіки, спираючись на основні властивості та правила перетворень. 1) y= |x - 8x+12| 2) |y|=|-2x +7|x|- 3| 3) 4) y= 2sin x/4 +5 2. Початкова урожайність є 12 од., передбачається постійне її збільшення на 2 од. щорічно. Відраховуючи час t у роках від початкового року, запишіть збільшення урожайності у вигляді функції. 3. Відомо, що функція попиту має вигляд QD = f(p) = 150 - 25 p, а заробітна плата продавця становить y = 2QD + 50. Обчислити заробітну плату продавця при ціні p = 30 і кількості проданої продукції QD = 75 одиниць товару
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|