Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

1. Створити програму, в якій задається функція, яку необхідно мінімізувати в ході виконання оптимізаційної процедури;

2.Задати оптимізаційну програма;

3.Задати програму оцінювання результатів виконання оптимізаційної процедури.

4.Виконати процедуру параметричної оптимізації.

5.Оцінити отримані результати.

Завдання

Необхідно виконати параметричну оптимізацію ПІД-регулятора для заданого об’єкта. Алгоритм оптимізаційної процедури викладений в описанні ходу роботи.

Варіантидо цієї роботи задані в 9 лабораторній роботі.

Контрольні запитання

1. Які типи синтезу систем управління ви знаєте? У чому полягає їх принципова різниця?

2. З яких програм складається процедура параметричної оптимізації ?

3. Опишіть алгоритм виконання параметричної оптимізаційної процедури.

4. Опишіть алгоритм виконання оптимізаційної процедури методом Нелдера-Міда.

5. За допомогою якого оператора можна задати в пакеті MATLAB виконання оптимізаційної процедури методом Нелдера-Міда?

6. Навіщо використовується штрафна функція для синтезу систем?

7. Що ви розумієте під поняттям „штрафна функція”?

8. Чим відрізняється штрафна функція для неперервних систем від штрафної функції для дискретних систем?

9. Які оператори використовувалися в даній роботі?

Лабораторна робота 13

Поняття білий шум. Формуючий фільтр

Мета роботи:навчитись в пакеті програм MATLAB створювати математичну модель формуючого фільтра, а також в пакеті SIMULINK навчитись будувати модель реального фільтра.




Переглядів: 293

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні відомості | Основні теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.266 сек.