Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

1. Задати четвірку матриць , які описують об’єкт.

2. Задати четвірку матриць , які описують виконавчий механізм.

3. Представити в просторі стану модель об’єкта та виконавчого механізму за допомогою оператора ss.

4. Зробити послідовне з’єднання об’єкта та виконавчого механізму за допомогою оператора series.

5. Виділити четвірку матриць отриманого сполучення за допомогою оператора ssdata.

6. Оскільки розмірність системи збільшилась на 1 параметр (параметр виконавчого механізму), тому необхідно розширити матрицю спостереження системи :

C2=[C; zeros(1,5) 1]; D2=zeros(6,1); sysser1=ss(A,B,C2,D2);

7. Побудувати оптимальний детермінований регулятор, використовуючи оператор lqr. Для цього необхідно задати діагональну матрицю вагових коефіцієнтів Q та R.

W=[0.01 1 3 1.5 1 0.5]; Q=diag(W); R=0.5;

[F,P,E]=lqr(A,B,Q,R)

8. Замикаємо об’єкт синтезованим регулятором за допомогою оператора feedback. На першому місці – система, на другому – регулятор.

9. Порахувати показник якості за допомогою оператора normh2.

10. Побудувати перехідну характеристику отриманої замкненої системи за допомогою оператора step.




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні відомості | Завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.