МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основна література1. Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. – К.; Ірпінь: ВТФ „Перун”, 2007. – 1736 с. 2. Кабиш Оксана. Актуалізація окремих груп маркованої лексики в українській мові кінця ХХ – початку ХХІ ст. // Дивослово. – 2007. – № 6. – С. 33-35. 3. Мовчун Лариса. Народжене сьогоденням (Про зміни в лексиці сучасної української мови) // Дивослово. – 2006. – № 7. – С. 43-45. 4. Пономарів О.Д. Стилістика сучасної української мови: Підручник. – Тернопіль, 2000. – С. 78-91. 5. Словник української мови. – К.: Наукова думка, 1970 – 1980. 6. Сучасна українська мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 131-134. 7. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева – К.: Либідь, 2001. – С. 63-68. 8. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 224-228. Додаткова література 1. Герман Вікторія. Неологізми в поезії І. Драча // Дивослово. – 1998. – № 5. – С. 13-15. 2. Яценко Ніна. Історизми в романі П. Куліша „Чорна рада” // Дивослово. – 1998. – № 5. – С. 15-17. Завдання 1. Виписати з художніх творів 10 речень з неологізмами, з’ясувати стилістичну роль неологізмів. 2. Виписати з „Словника української мови” 15 архаїзмів та історизмів, пояснити їхнє значення. Практичні заняття № 6-7 Тема: Фразеологія української мови(4 год.) План 1. Розрізнення типів фразеологічних одиниць. 2. Джерела української фразеології. 3. Стилістичне використання фразеологічних зворотів. 4. Українсько-російські фразеологічні паралелі. Основна література 1. Коваль А.П., Коптілов В.В. Крилаті вислови в українській літературній мові. – К.: Вища шк., 1975. 2. Олійник І.С., Сидоренко М.М. Українсько-російський і російсько-український фразеологічний тлумачний словник. – К., 1991. – 400 с. 3. Пентилюк М.І. Культура мови і стилістика. – К., 1994. – С. 186-189. 4. Сучасна українська мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 135-137. 5. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева – К.: Либідь, 2001. – С. 78-87. 6. Удовиченко Г.М. Фразеологічний словник української мови: У 2-х томах. – К.: Вища шк., 1984. 7. Фразеологічний словник української мови. – Книги 1-2 / Уклад. В.М. Білоноженко, В.О. Винник та ін. – К.: Наукова думка, 1999. 8. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 228-257.
|
||||||||
|