МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Додаткова література1. Бабич Н.Д. Фразеологізми в мовленні учнів // Українська мова та література в школі. – 1985. – № 9. – С. 43-47. 2. Войтюк Надія. Дихотомія „серце – розум” у фразеологічній системі української мови // Дивослово. – 2004. – № 10. – С. 37-38. 3. Герасимчук Валентина. Власні імена в українських фразеологізмах // Дивослово. – 2005. – № 4. – С. 43-47. 4. Гребницький Г. Формування в учнів мовленнєвих умінь засобами фразеології // Українська мова та література в школі. – 2001. – № 5. – С. 5‑8. 5. Коваль А.П. Практична стилістика сучасної української мови. – К., 1978. – С. 111-130. 6. Кучерук Оксана. Образна природа семантики кольороназв в українських фразеологізмах // Дивослово. – 2006. – № 12. – С. 40-42. 7. Теклюк В. Фразеологізми як синтаксичні одиниці в публіцистиці // Дивослово. – 2002. – № 1. – С. 14-16. 8. Ужченко В.Д. Весільні фразеологізми // Українська мова та література в школі. – 1991. – № 5. – С. 86-89. 9. Ярчук Н. Реалізація функціонально-комунікативного підходу до вивчення фразеології у середніх навчальних закладах нового типу // Українська мова та література в школі. – 2001. – № 4. – С. 28-31. Завдання Виконати вправи: Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова: Збірник вправ. – К., 1995. – С. 56-57, впр. № 137, 138. Практичні заняття № 8-9 Тема: Словотворення(4 год.) План 1. Структурні ознаки слова. 2. Морфологічна і твірна основи слова. 3. Похідна і непохідна основи. 4. Словотворчі засоби в українській мові. 5. Способи словотворення: а) морфологічний спосіб та його типи (афіксація, безафіксне словотворення, основоскладання, абревіація); б) неморфологічні способи словотворення (лексико-семантичний, лексико-синтаксичний, морфолого-синтаксичний). 6. Словотвірний аналіз слова. Основна література: 1. Каспришин З.О. Складні випадки словотвірного аналізу // УМЛШ. – 1989. – № 11. – С. 53-58. 2. Кващук А. Будова слова в українській мові (у завданнях) // УМЛШ. – 2002. – № 7. – С. 39-42. 3. Кващук Анатолій. Будова слова в українській мові (у запитаннях та відповідях) // УМЛШ. – 2004. – № 4. – С. 65-68. 4. Передрій Ганна. Вивчення складних питань шкільного словотвору // Дивослово. – 2004. – № 2. – С. 29-35. 5. Сікорська З.С. Українсько-російський словотворчий словник. – К.: Освіта, 1995. 6. Сучасна українська мова / За ред. М.Я. Плющ. – К., 1994. – С. 150-160. 7. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 103‑110. 8. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 275-284. Додаткова література: 1. Горпинич В.О. Будова слова і словотвір. – К., 1977. – С. 80-96. 2. Кравченко М.В. Морфологічні явища і словотвірна структура слова // УМЛШ. – 1984. – №6. – С. 51-53. 3. Сікорська З.С. Морфемний аналіз слова // УМЛШ. – 1984. – № 8. – С. 44‑48. 4. Чемоніна Л. Наступність і перспективність у засвоєнні школярами словотворчих понять // УМЛШ. – 2007. – № 1. – С. 5-9. 5. Шевчук О.С. Стилістичні функції словотворчих засобів // УМЛШ. – 1987. – № 5. – С. 30-36. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – С. 60, 62. – Впр. № 144, 157. Практичне заняття № 10 Тема: Граматика. Морфологія (вступ) План 1. Граматичні значення слів. 2. Способи та мовні засоби вираження граматичних значень в українській мові. 3. Граматична форма слова і граматична категорія. 4. Морфологічна будова слова. Основні типи морфем (кореневі і афіксальні морфеми, з вільним і зв’язаним значенням, омонімічні і синонімічні, позитивні і негативні). 5. Словозміна і формотворення. 6. Зміни в морфологічній будові слова (опрощення і перерозклад). 7. Морфемний і словотворчий аналіз слів. Основна література: 1. Вільчинська Т. Морфемний і словотвірний аналіз у школі // Дивослово. – 2003. – № 6. – С. 22-23. 2. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 125-133. 3. Дорошенко С.І. Співвідношення наукової і шкільної граматики // УМЛШ. – 1992. – № 2. 4. Мовчун А. Етимологія граматичних термінів // Дивослово. – 2000. – № 7. – С. 24-26. 5. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К., 1994. – С. 140-148, 188-192. 6. Полюга Л.М. Морфемний словник. – К., 1983. – 464 с. 7. Полюга Л.М. Словник українських морфем. – Львів: Світ, 2001. – 448 с. Додаткова література: 1. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. І. – К., 1972. – С. 181-194. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – С. 60-62. – Впр. № 148, 152, 154.
|
||||||||
|