МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практичне заняття № 14Тема: Прикметник План 1. Морфологічні ознаки і синтаксична роль прикметника. 2. Семантичні розряди прикметників. 3. Якісні прикметники, їх ознаки. 4. Ступені порівняння якісних прикметників. 5. Повні і короткі форми якісних прикметників, їх стилістичне використання. 6. Відносні прикметники. 7. Присвійні прикметники. 8. Відмінювання якісних, відносних і присвійних прикметників. 9. Словотворення прикметників. 10. Творення складних прикметників, їх правопис. 11. Наголос у прикметниках. 12. Повний морфологічний розбір прикметника за схемою. Основна література: 1. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 165-182. 2. Задорожний В.Б. Становлення наголосу прикметників із суфіксом -к- в українській літературній мові // УМЛШ. – 1990. – № 12. – С. 59-62. 3. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 177-183. 4. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 134‑148. 5. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 335-351. Додаткова література: 1. Безпояско О.К. та ін. Граматика української мови. Морфологія. – К., 1993. – С. 101-126, 137. 2. Грищенко А.П. Прикметник у структурі словосполучення і речення // УМЛШ. – 1986. – №7. – С. 38-45. 3. Лобода В.В. та ін. Українська мова в таблицях. К., 1993. – С.67-72. 4. Павленко Степан. Прикметникові пристрасті // Дивослово. – 1994. – № 12. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – Впр. № 225, 230. Практичне заняття № 15 Тема: Числівник План 1. Значення, морфологічні ознаки і синтаксичні функції числівників. 2. Розряди числівників за значенням. Структурні розряди числівників 3. Граматичні ознаки кількісних і порядкових числівників. 4. Відмінювання числівників. 5. Наголос при відмінюванні числівників. 6. Стилістичне використання числівників. Основна література: 1. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 183-193. 2. Микитюк О. Числівник // Дивослово. – 2003. – № 3. – С. 27-32. 3. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 236-247. 4. Пономарів О.Д. Стилістика сучасної української мови. – К.: Либідь, 1993. – С. 163-164. 5. Райська Л.Г. Кількісно-іменні словосполучення у мові вчителя початкових класів // Вісник ЧДПУ. – Випуск 10. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів, 2002. – С. 70-72. 6. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 351-361. Додаткова література: 1. Винницький В.М. Наголос у сучасній українській мові. К., 1984. – С. 97‑99. 2. Коваль А.П. Практична стилістика сучасної української мови. – К.: Вища школа, 1978. – С. 166, 176, 186-187, 198-199. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – Впр. № 257, 258, 259, 260. Практичне заняття № 16 Тема: Займенник План 1. Співвідношення займенників з іншими частинами мови. 2. Розряди займенників за значенням. 3. Синтаксичні функції, морфологічні особливості і відмінювання різних розрядів займенників. 4. Наголос у займенниках. 5. Прономіналізація. 6. Стилістичне використання займенників. 7. Повний морфологічний розбір займенників за схемою. Основна література: 1. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. І. – К., 1972. – С. 290-307. 2. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 247-256. 3. Пономарів О.Д. Стилістика сучасної української мови. – К.: Либідь, 1993. – С. 161-163. 4. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 162‑169. Додаткова література: 1. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 193-203. 2. Дудко І. Неозначені займенники // Дивослово. – 2002. – № 5. – С. 16-18. 3. Дудко Ірина. Семантико-граматичні та функціональні особливості займенників (До питання про вивчення) // Дивослово. – 2007. – № 2. – С. 2‑5. 4. Гладіна Г.І., Сеніна В.К. Питання мовленнєвої культури та стилістики. – К., 1997. – С. 144-147. 5. Райська Л. Наголошування займенників // г. „Гарт". – № 29. – 17 липня, 1998. – С. 14. 6. Чак Є. Мовний етикет і ... займенник // Дивослово. – 1997. – № 12. – С. 10‑13. 7. Шелехова Г. Вивчення розділу „Займенник" у шостому класі // УМЛШ. – 2002. – № 5. – С. 12-15. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – С. 106, 108. – Впр. № 279, 287.
|
||||||||
|