Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самостійна робота

ІІІ семестр

Методичні рекомендації
щодо виконання самостійної роботи

На самостійне вивчення з сучасної української мови винесено теми, у науковому висвітленні яких немає різнотлумачень, і опрацювання їх не викликає труднощів, зокрема це такі теми: „Лексика української мови за сферою вживання”, „Українська лексикографія”, „Лексико-граматичні категорії іменника” та ін.

До тем самостійних робіт додаються плани, які містять основні питання для опрацювання, та рекомендована література і завдання для практичної роботи. У деяких практичних завданнях дано зразки їх виконання. На допомогу студентам у методичному посібнику подано також схеми морфемного і морфологічного (за частинами мови) розбору.

Якість виконання самостійної роботи і знання самостійно опрацьова­ного студентами матеріалу оцінюються під час модульного контролю за критеріями оцінювання, що подані у методичному посібнику.

Самостійна робота № 1

Тема: Лексика української мови за сферою вживання

План

1. Активна та пасивна лексика в сучасній українській мові.

2. Архаїзми, історизми, неологізми. Неологізми мовні та авторські.

3. Стилістично нейтральна лексика та специфічно-побутова (просторіччя, діалектизми, кальки, варваризми, вульгаризми, жаргонізми тощо). Емоційно забарвлена лексика.

4. Виробничо-професійна лексика.

5. Адміністративно-ділова лексика.

6. Стилістичне використання різних груп лексики в мові художньої літератури.

Завдання для практичної роботи

Виписати із творів Павла Тичини слова, які розподілити за сферою вживання (загальновживані, професійні, просторіччя, діалектизми...).




Переглядів: 940

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття № 14 | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.