Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема розбору числівника

1. Слово, що аналізується.

2. Початкова форма.

3. Розряд за значенням:

а) означено-кількісний (власне кількісний, збірний, дробовий);

б) неозначено-кількісний;

в) порядковий.

4. Який за структурою (простий, складний, складений).

5. Як утворений.

6. Рід (якщо властивий).

7. Число (якщо властиве).

8. Відмінок.

9. З яким словом пов’язаний.

10. Синтаксична функція.

11. Правопис.

Займенник

1. Початкова форма (називний відмінок).

2. Узагальнено-предметний, узагальнено-якісний, узагальнено-кількісний.

3. Розряд за значенням (особовий, особово-вказівний, зворотний, вказівний, присвійний, означальний, питальний, відносний, заперечний, неозначений).

4. Морфологічний склад (простий, складний чи складений).

5. Як змінюється.

6. Рід (якщо властивий).

7. Число (якщо властиве).

8. Відмінок.

9. До якого слова відноситься.

10. Синтаксична функція.

11. Правопис.

Схема розбору дієслова

1. Початкова форма (інфінітив).

2. Вид недоконаний, доконаний (відтінки в значенні), творення видової форми.

3. Перехідне (прямо-перехідне, непрямо-перехідне) чи неперехідне.

4. Стан активний, зворотно-середній (різновид), пасивний.

5. Особа (особове закінчення, чергування приголосних).

6. Спосіб (дійсний, умовний, наказовий); чи вживається у значенні іншого способу.

7. Час, аналітична чи синтетична форма, творення аналітичної форми.

8. Дієвідміна.

9. Рід у минулому часі й умовному способі.

10. Спосіб творення.

11. Від якого слова залежить.

12. Синтаксична функція.

13. Правопис.

Дієприкметник

1. Початкова форма.

2. Активний чи пасивний.

3. Від якого дієслова утворений (перехідного чи неперехідного).

4. Від якої основи утворений (інфінітива чи теперішнього часу) і за допомогою якого суфікса.

5. Чи відбулась зміна кінцевого приголосного основи інфінітива, від якої утворений пасивний дієприкметник.

6. Вид.

7. Час.

8. Число.

9. Рід.

10. Відмінок.

11. До якого слова відноситься.

12. Синтаксична функція.

13. Правопис.

Дієприслівник

1. Слово, яке аналізується.

2. Від якого дієслова утворений (перехідного чи неперехідного).

3. Від якої основи утворений (теперішнього часу чи інфінітива) і за допомогою якого суфікса.

4. Вид (доконаний, недоконаний).

5. Вказати дієслово-присудок, що пояснюється дієприслівником.

6. Ознаки якого часу має і яку додаткову дію означає (одночасну з дією дієслова-присудка; дію, яка попереджає дію основну дієслова-присудка і т.д.).

7. Синтаксична функція.

8. Правопис.




Переглядів: 973

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Схема фразеологічного аналізу | Прислівник

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.