Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІІ. Визначення стратегії компанії,

На базі місії та стратегічного аналізу компанія формулює генеральну стратегію свого розвитку мінімум на 5 років.

Суть будь-якої стратегії полягає в створенні чогось відмінного від конкурентів (ціна, товари, сервіс, географічне положення…), чи підсиленні існуючої позиції (для лідерів)

Стратегія охоплює не всі можливі цілі, а тільки ті, які позиціонують компанію на ринку.

Наприклад,

Кока кола – залишатися світовим лідером ринку безалкогольних напоїв.

генеральна стратегія компанії "Federal Express" - "Стати найбільшою і найкращою транспортною компанією у світі";

компанії "General Electric" - "Стати найбільш конкурентоспроможною компанією у світі і займати перші та другі місця в усіх сферах, де працює компанія".

V. Реалізація стратегії

Реалізація перетворює стратегічний план на дію.

Здійснюється через:

- виконання завдань співробітниками компанії,

- реалізацію проектів та програм.

Програма - це план багатьох заходів. Вона може складатися із визначенних процедур та виконавців, термінів, бюджету.

Проекти. Проект подібний до програми, та менший за сферою впливу та складністю. Він може бути складовою програми або ж існувати окремо. Вдосконалення кожного із товарів може бути окремим проектом. Проекти - це також плани, які застосовують для запровадження нового продукту чи додання нової характеристики до вже відомого.

 

VІ. Стратегічний аналіз та контроль

Для успішного досягнення цілей обов’язково необхідно застосовувати проміжний контроль. Розставити чіткі точки контролю через певний проміжок. І зводити виконану роботу із запланованими результатами

 

Щотижневий, щомісячний, щоквартальний контроль виконання оперативних цілей та завдань відділами компанії.

Щорічний контроль виконання тактичних цілей підрозділами компанії

Контроль реалізації портфеля проектів та програм.

Аналіз відхилень на кожному рівні та корегування завдань.

VІІ. Перегляд стратегії та корегування якщо необхідно

 

VІІІ. Аналіз реалізації стратегії

Після досягнення стратегії необхідно проаналізувати досягнення та невдачі.

 




Переглядів: 266

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модель Грейнера | Значення місії та особливості її формулювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.