МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Для розробки стратегії та постановки цілей компанії необхідно проаналізувати- свою поточну позицію (аналіз фінансів, персоналу, бізнес-процесів, продукту), - конкурентні переваги, - визначити фактори успіху. Наприклад, якщо фактором успіху є задоволеність клієнтів, то потрібно проаналізувати ряд чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Важливим моментом при розробці стратегії є її оцінка на досяжність, тобто наявність необхідного ресурсу: персоналу кваліфікованого та фінансів. Найпростішим і найпоширенішим інструментом стратегічного аналізу є SWOT - аналіз, який віддзеркалює стан справ в компанії порівняно з конкурентами, допомагає їй визначати стратегічні напрями подальшого розвитку. SWOT - це абревіатура з перших літер англійських слів: strength - сильні сторони (порівняно з конкурентами), weakness — слабкі сторони, opportunities — можливості – (це фактори зовнішнього середовища, які забезпечують досягнення високого результату). threats — загрози (це фактори зовнішнього середовища, які ускладнюють досягнення високого результату). Приклад SWOT - аналізу компанії Coca-Cola (дуже скорочений):
За допомогою SWOT-аналізу вибирають найліпшу стратегію для виконання місії організації, яка дає змогу якнайширше використати можливості та сильні сторони організації, а також нейтралізувати перешкоди, долаючи слабкі сторони.
Зв'язок SWOT-аналізу і стратегії: Сильні сторони – використати, Слабкі – посилити, Можливості – використати, Загрози – нейтралізувати. Результати SWOT-аналізу слід використовувати таким чином. Проаналізувавши виділені чинники, потрібно, по-перше, провести оцінку ступеня їх впливу на бізнес компанії. Тобто вплив всіх позитивних чинників (зовнішніх і внутрішніх) на бізнес компанії оцінюється шляхом виставляння плюсів (від одного до трьох), а вплив негативних — за допомогою мінусів (від одного до трьох).
|
||||||||||||||||
|