Такий моніторинг чинників потрібно проводити постійно, в українських умовах — раз на квартал.
Слід зазначити, що в SWOT-аналізі не повинне бути дуже багато чинників — тільки найважливіші.
20 Значення та особливості постановки стратегічних, тактичних і оперативних цілей
Постановка цілей
Реалізація наступного кроку стратегічного планування полягає в постановці цілей, які компанія повинна досягнути в період стратегічного планування.
Дані цілі повинні бути визначені як для довгострокової, так і короткострокової перспективи.
Довгострокові цілі є основою розвитку компанії.
Короткострокові та середньострокові – деталізують стратегічні та спрямовані на їх реалізацію. Вони повинні покращувати існуючі показники на певний досяжний %. Ці цілі повинні бути складними, але досяжними.
Ціль — це конкретний очікуваний стан організації.
Цілі — це конкретні показники з чіткими значеннями, які компанія повинна досягти за плановий період.
Чітко виражена ціль і визначені показники з цільовими значеннями – дозволяють спланувати подальші дії.
1. Постановка стратегічних цілей
В компанії повинні бути як фінансові (прибуток, рентабельність), так і нефінансові (лояльність клієнтів, персоналу…) стратегічні цілі.