Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Постановку цілей необхідно здійснювати в ключових сферах.

В кожній сфері максимум 5 цілей, тобто за принципом «20 достатньо».

- Продукт:– поява нового продукту, покращення якості, збільшення кількості.

- Ринок: розширення частки ринку, підвищення задоволеності клієнтів за ключовими показниками, перехід від клієнтів сегмента А до клієнтів сегмента В.

- Фінанси – рентабельність, прибуток, обсяг продажів тощо.

- Персонал – плинність кадрів, % зірок, навчати персонал навикам, втілити нову сис-му мотивації.

При постановці цілей (особливо тактичних та оперативних) необхідно враховувати SMART-критерії:

1. Конкретність (Specific).

Збільшити прибуток на 20%.

Не потрібно застосовувати формулювання типу «підвищення ефективності роботи підприємства», оскільки при цьому не визначено, що таке ефективність і наскільки саме її треба підвищити.

2. Вимірюваність (Measurable).

Грн., осіб, %, годин…

Якщо ціль не можна виміряти, її досягнення неможливо контролювати, тому при розробці будь якого показника в якості цілі необхідно визначити, як цей показник розраховуватиметься.

3. Досяжність (втілення) (Achievable).

З одного боку, цілі повинні вимагати напруженої і ефективної роботи для свого досягнення, але, з другого боку, вони повинні бути реальними. Якщо цілі легко досяжні, це розслабляє персонал.

Якщо ж кожного разу цілі завищуються, то у співробітників виникає психологічна неприязнь до роботи.

Така модель роботи може згодом привести до тому, що навіть реальна ціль не буде досягнута, оскільки співробітники вже звикли до невдач.

4. Значущість (Relevant).

При виборі цільових показників потрібно обов'язково оцінювати їх з погляду значущості і кожного разу задаватися питанням про доцільність їх використання.

5. Визначеність в часі (Timed/Timed-bound). До 5 березня

Коли компанія розробляє стратегічний план і встановлює для себе цілі, обов'язково потрібно визначити період планування.

Досягнення цілей слід завжди прив'язувати до конкретних термінів. Якщо цього не робити, буде незрозуміло, коли проводити плановий контроль досягнення цілей.




Переглядів: 223

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Такий моніторинг чинників потрібно проводити постійно, в українських умовах — раз на квартал. | Постановка тактичних, оперативних цілей та завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.