Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В. За етапами проведення

- попередній,

- поточний і

- підсумковий (заключний),

Попередній контроль

Здійснюється до початку робіт.

Реалізується через правила гри, процедури та лінії поведінки.

Якщо чітко описати вимоги до роботи, завдання та бажаний результат – персонал працюватиме ефективно

Попередній контроль стосується:

- фінансових ресурсів (бюджет),

- матеріальних (перевірка стандартів та рівнів якості, запасів),

- людських (аналіз ділових та професійних навичок, компетенцій, знань які потрібні для виконання завдання)

- інформаційних (наявність достатньої інформації для виконання завдання).

Поточний контроль

Здійснюється під час виконання робіт

Полягає у корекції виникаючих відхилень в процесі виконання прийнятих рішень.

Частіше всього об'єктом є робота підлеглих співробітників.

Це обговорення проблем, які виникають і пропозицій щодо вдосконалення роботи. Він традиційно є прерогативою їхнього безпосереднього керівника.

Регулярна перевірка роботи підлеглих, дозволяє запобігти відхиленням від намічених планів та інструкцій. Якщо дозволити цим відхиленням розвиватися, вони можуть перетворитися в серйозні труднощі для всієї організації

Оскільки цей контроль дає змогу визначити причину проблем, то його використовують частіше, ніж інші типи.

Підсумковий контроль

Зосереджений на результатах діяльності організації

Пізно, щоб відреагувати на проблеми в момент їх виникнення.

+ дає керівнику інформацію для планування аналогічної роботи,

Сприяє мотивації. Виявляє яких працівників, яких потрібно нагородити.

 

Наприклад, попередній контроль Honda передбачає приймання на роботу лише кваліфікованих працівників і запровадження чітких стандартів якості у разі замовлення частин від інших виробників. Honda використовує багато контрольних заходів для перевірки якості компонентів під час складання автомобілів. Остаточну інспекцію і тестування виконують також після того, як кожен автомобіль з'їжджає з конвеєра-це частина підсумкового контролю компанії.

49.Охарактеризуйте процес контролю та техніку його проведення.

Процесконтролюскладається з таких етапів:

1) встановлення стандартівконтролю (правила, які прийнятні в організації та встановлені процедури). Стандарти чіткі та недвозначні. Якщо стандарт сформульований правильно – ефективний контроль.

Наприклад, виготовляти 200 пачок морозива/год., працювати 5 днів /тиждень, готувати на семінар 3 питання.

2) порівняння досягнутих результатів з встановленими стандартами.

Менеджер повинен з’ясувати, наскільки досягнуті результати відповідають очікуваним.

Найбільш помітна частина всього процесу.

Потрібно визначити масштаб відхилення від стандартів і чи припустимий він.

Довести до відома підлеглих відхилення, щоб знати хто працює добре, а хто погано.

Винесення оцінки та обґрунтування висновків.

3) Менеджер повинен обрати один з 3-х варіантів поведінки:

- не вживати ніяких заходів, а продовжувати спостереження та вимірювання результатів;

- ліквідувати відхилення – знайти причину,

- перегляд стандартів – інколи стандарти є нереальними.

 

Процес контролю повинен проходити гармонійно, а не представляти собою гру в "хованку": контролюючі шукають, а контрольовані ховають. Переконання в тому, що контролер однаково зацікавлений в пошуку як негативних, так і позитивних сторін діяльності, сприятиме тому, що кожний працівник намагатиметься допомогти йому проникнути в ці сторони діяльності.

 

Помилки при здійсненні контролю,

(на які вказують Вернер Зігерт і Лючія Ланг):

Контроль не повинен зводитися до інцидентів.

Нормальний контроль — це неперервний процес ділового спілкування з працівниками. Він не повинен приурочуватися до яких-небудь випадків. Необхідно допомагати співробітникам переборювати недоліки, вступати з ними в контакт.

Тотальний контроль породжує неохайність.

Є керівники, які вважають, що все, що "не пройшло через їхні руки", може містити помилки. Тому вони намагаються контролювати буквально все. Підлеглі надіються на те, що шеф все виправить.

Таємний контроль викликає лише розчарування.

Такий контроль вважається аморальним. Він здійснюється методом таємного огляду робочих місць, перериванні кошика для сміття, через стукачів, а тому викликає невдоволення в більшості людей.

Контролюйте не тільки улюблену дільницю.

Підлеглі швидко звикають, що контролюють лише певних осіб і самі погано виконують роботу.

Контроль не проформа.

Керівник — демократ часто так задовільняється роботою своїх підлеглих, що соромиться їх контролювати. Робить його поверхнево, вибірково, щоб нічого не знайти. Щоб не псувати свої стосунки з підлеглими.

Хто ухиляється від контролю, той нехтує інтересами своїх підлеглих.

Не контролюйте через недовіру.

Підозрілість свідчить про невпевненість у собі.

Не тримайте своїх висновків при собі.

Слід доводити отриману негативну інформацію до співробітника, не зволікаючи часом. Так можна встановити з ним ділові стосунки й покращити справу. Ведіть відкриту, нормальну, зацікавлену розмову.

 




Переглядів: 284

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи контролю | Правило «керуючої п’ятірні »

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.