МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Охарактеризуйте перешкоди, які виникають в процесі делегуванняМожна виділити три перешкоди до якісного делегування: 1. Перешкоди з боку керівника 2. Перешкоди з боку підлеглих 3. Недотримання правил делегування Отже, розглянемо всі три перешкоди.
ПЕРЕШКОДИ З БОКУ КЕРІВНИКА 1. Керівник знаходиться в прихованій або явній конкуренції з своїми підлеглими.Ця перешкода досить сильно характерна саме для нашого менталітету. А ще більш характерною є реакція на конкуренцію з боку керівника. Замість того що б ефективно виконувати свою роботу, управляти командою, керівник починає доводити, що він краще як фахівець, що більше знає, краще володіє ситуацією. Боязнь втратити контроль та вплив. Боязнь втратити авторитет 2. Керівник діє за принципом «хочеш зробити гарно – зроби це сам» або «краще мене ніхто не зробить». В таких випадках керівник частенько виправдовується тим, що хоче бути упевненим в тому, що робота буде зроблена на високому рівні, що компанія одержить максимальний результат. 3. Самому швидше зробити. Буду довше пояснювати….Їх ще вчити потрібно 4. Недовіра до підлеглих. Виникає у керівника як у відповідь реакція на наявний негативний досвід роботи з конкретним підлеглим. Іноді це відчуття може викликатися попереднім досвідом, коли сам керівник був підлеглим і йому дану модель «недовірливого відношення» показав безпосередній керівник, а можливо політика компанії вимагає підвищеного і пильного контролю. Для того щоб подолати цю перешкоду, керівнику необхідно здійснювати якісну оцінку співробітників, фіксувати позитивний досвід, який «говоритиме» керівнику, що його команді можна спокійно довіряти. 5. Відсутність здібностей, необхідних для успішного керівництва. Існує певний набір управлінських знань, умінь і навиків, необхідних керівнику для успішного виконання своєї діяльності. 6. Це спосіб втікти від відповідальності, звалити її на підлеглого.
ПЕРЕШКОДИ З БОКУ ПІДЛЕГЛИХ 1. Співробітник не хоче робити «чужу» роботу. Напевно, найпоширеніша причина відсутності делегування. Коли на поставлену задачу, керівник чує: «у мене немає часу, це не мої обов'язки» або підлеглий не кажучи це вголос, просто ігнорує роботу. Частіше за все подібна перешкода виникає, коли - підлеглий не до кінця розуміє свої посадові обов'язки або - не бачить, що він одержить, виконуючи це завдання. Для подолання цієї перешкоди необхідно чітко знати мотивацію своїх співробітників. Співробітник повинен чітко уявляти, що йому буде за виконану роботу. Це не повинне бути прихований за сімома замками. Будь-яка робота повинна мати рівнозначну її складності винагороду. І не обов'язково матеріального характеру. Іноді достатньо просто відзначити співробітника, адже всі люди хочуть бути успішними не тільки фінансово, але і в професійному плані. 2. У підлеглого відсутні інформація і ресурси, необхідні для успішного виконання завдання.
|
||||||||
|