1. Респондент може вільно виражати свою думку, обговорювати будь-які питання;
2. Існує можливість доповнити відповідь малюнком, схемою, графіком, фотографією або аудіо-, відео записом і дати свій коментар;
3. Інтерв’юер має можливість отримувати повну інформацію по досліджуваній проблемі;
4. Індивідуальний характер бесіди підсилює у респондента почуття власної значимості, налаштовує респондента на співпрацю та відвертість з дослідниками;
5. Інтерв’юер має можливість оцінювати вербальні і невербальні реакції респондента і коригувати при необхідності хід бесіди, змінювати формулювання питань і їх кількість. Може повернутися до пропущеного або не повністю розкритого питання та намагатися отримати на нього в ідповідь;
6. Забезпечення повного контролю із сторони дослідника.
| 1.Суб’єктивний характер проведення дослідження. Інтерв’юер може впливати на респондентів інтонацією, невербальними реакціями, питаннями, вираженням власної думки;
2.Контроль із сторони замовника неможливий. Відеозаписи збільшують терміни та вартість проведення робіт в 2-3 рази. Важливий високий ступінь довіри між замовником та виконавцем;
3. Відсутність можливості демонстрації респондентам аудіо- та відео матеріалів.
|