Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості проведення глибинних інтерв’ю

 

 
 

Послідовність питань при проведенні глибинного інтерв’ю
1. Визначення, чи знає респондент проблему, що вивчається
2. Визначення його відношення до даної проблеми
3. Визначення відношення респондента до окремих аспектів цієї проблеми
4. Визначення причин відношення до проблеми або думки респондента
5. Визначення наскільки сильна позиція респондента і чи можна змінити її подавши респонденту нову інформацію

 

Переваги Недоліки глибинного інтерв’ю як методу дослідження
1. Респондент може вільно виражати свою думку, обговорювати будь-які питання; 2. Існує можливість доповнити відповідь малюнком, схемою, графіком, фотографією або аудіо-, відео записом і дати свій коментар; 3. Інтерв’юер має можливість отримувати повну інформацію по досліджуваній проблемі; 4. Індивідуальний характер бесіди підсилює у респондента почуття власної значимості, налаштовує респондента на співпрацю та відвертість з дослідниками; 5. Інтерв’юер має можливість оцінювати вербальні і невербальні реакції респондента і коригувати при необхідності хід бесіди, змінювати формулювання питань і їх кількість. Може повернутися до пропущеного або не повністю розкритого питання та намагатися отримати на нього в ідповідь; 6. Забезпечення повного контролю із сторони дослідника. 1.Суб’єктивний характер проведення дослідження. Інтерв’юер може впливати на респондентів інтонацією, невербальними реакціями, питаннями, вираженням власної думки; 2.Контроль із сторони замовника неможливий. Відеозаписи збільшують терміни та вартість проведення робіт в 2-3 рази. Важливий високий ступінь довіри між замовником та виконавцем; 3. Відсутність можливості демонстрації респондентам аудіо- та відео матеріалів.

 

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ:


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  5. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  8. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  9. Аграрне виробництво і його особливості
  10. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  11. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  12. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ




Переглядів: 1370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика інших якісних методів маркетингових досліджень | Предмет статистики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.