Метод встановлення ціни з орієнтацією на рівень конкуренції
Підприємства, шо притримуються цього методу, змінюють ціни на свою продукцію тільки в тому випадку, якщо змінять ціни конкуренти.
Застосовуються наступні форми реалізації даного методу.
1. Метод поточної ціни. Підприємство може вплинути на свій прибуток тільки шляхом зміни об'єму реалізації. Внаслідок цього при плануванні продажів підприємство може змінювати будь-які параметри товару, шо впливають на об»єм продажів, крім ціни.
2. Тендерне ціноутворення. Застосовується в тих випадках, коли декілька фірм конкурують одна з одною у боротьбі за контракт. Тендер являє собою ціну, встановлену фірмою-продавцем. При її визначенні фірма виходить насамперед Із цін, шо можуть запропонувати конкуренти