Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Національне та загальнолюдське в культурі.

Основні концепції культури

 
 
Основні концепції культури

 

 


¨ евдемонічні концепції __________________________________

________________________________________________________________________________________________________________

¨ натуралістичні концепції _______________________________

________________________________________________________________________________________________________________

¨ еволюційна теорія культури _____________________________

________________________________________________________________________________________________________________

¨ циклічні концепції культури ____________________________

________________________________________________________________________________________________________________

¨ символічні теорії культури ______________________________

________________________________________________________________________________________________________________

¨ елітарні теорії культури ________________________________

________________________________________________________________________________________________________________

¨ соціологічні концепції культури _________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

¨ теорії кризи культури __________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

¨ тощо ________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Характеристика цих та інших концепцій культури дає можливість виявити методологію її дослідження.

 

 

 


 

Взаємозв’язок національної та загальнолюдської культури розкривається через логіку руху всезагального, одиничного та особливого:

 

               
       
 
 

 


Кожна національна культура є унікальним явищем та співвідноситься з загальнолюдською культурою як особливе з всезагальним.

Особливе місце в історичному становленні культури посідають форми субкультури:

Фольклор (логічні та ідіоматичні аспекти_____________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Субкультура соціальних груп ______________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Молодіжна субкультура __________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Контркультура___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки:

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Питання для самоконтролю

1. У чому полягає сутність поняття "філософія культури"?

2. Що виступає критерієм єдності матеріальних форм культури?

3. Поясніть чому у різних світових культурах повторюються закономірності у розвитку знарядь праці та пізнання.

4. Дайте та обґрунтуйте свою концепцію трансформації логічних засад теоретичної культури на спосіб індивідуального мислення.

5. Обґрунтуйте правомірність чи не правомірність положення про всезагальний характер та світову значущість західноєвропейської культури.

6. Дайте власну відповідь на питання: «Чому Г.С. Сковорода є Сократом української культури?».

7. Чи правомірно ототожнювати культуру з мистецтвом або етикетом?

8. У чому полягають особливості основи історичного становлення української культури?

9. Як співвідносяться національна та загальнолюдська культури?

10. Що є критерієм культури особистості?

 



Читайте також:

  1. Англійський сад - нове слово в європейській парковій культурі.
  2. Етнонаціональне самовизначення націй
  3. Західна людина втрачає інтерес до класики, яка забезпечувала її певними знаннями про світ і яка могла б стати противагою масовій культурі.
  4. Лекція 9.Пробудження національної свідомості та національне відродження на українських землях в кінці ХУ111 – Х1Х ст.
  5. Модернізм та постмодернізм. Характерні риси українського постмодерну та їх прояви в сучасній українській культурі.
  6. Національне багатство
  7. Національне багатство - це все, що має суспільство, що створене за всю історію його існування.
  8. Національне багатство країни — це сукупність матеріальних і культурних благ, які нагромаджені в даній країні протягом її історичного розвитку на відповідний момент.
  9. Національне багатство, його структура.
  10. НАЦІОНАЛЬНЕ ВБРАННЯ.
  11. Національне виховання
  12. Національне виховання, його мета і принципи




Переглядів: 1012

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Детермінація ззовні / самодетермінація | План лекції 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.