МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Національне та загальнолюдське в культурі.Основні концепції культури
¨ евдемонічні концепції __________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________ ¨ натуралістичні концепції _______________________________ ________________________________________________________________________________________________________________ ¨ еволюційна теорія культури _____________________________ ________________________________________________________________________________________________________________ ¨ циклічні концепції культури ____________________________ ________________________________________________________________________________________________________________ ¨ символічні теорії культури ______________________________ ________________________________________________________________________________________________________________ ¨ елітарні теорії культури ________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________ ¨ соціологічні концепції культури _________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ¨ теорії кризи культури __________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ¨ тощо ________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Характеристика цих та інших концепцій культури дає можливість виявити методологію її дослідження.
Взаємозв’язок національної та загальнолюдської культури розкривається через логіку руху всезагального, одиничного та особливого:
Кожна національна культура є унікальним явищем та співвідноситься з загальнолюдською культурою як особливе з всезагальним. Особливе місце в історичному становленні культури посідають форми субкультури: Фольклор (логічні та ідіоматичні аспекти_____________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Субкультура соціальних груп ______________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Молодіжна субкультура __________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Контркультура___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Висновки: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Питання для самоконтролю 1. У чому полягає сутність поняття "філософія культури"? 2. Що виступає критерієм єдності матеріальних форм культури? 3. Поясніть чому у різних світових культурах повторюються закономірності у розвитку знарядь праці та пізнання. 4. Дайте та обґрунтуйте свою концепцію трансформації логічних засад теоретичної культури на спосіб індивідуального мислення. 5. Обґрунтуйте правомірність чи не правомірність положення про всезагальний характер та світову значущість західноєвропейської культури. 6. Дайте власну відповідь на питання: «Чому Г.С. Сковорода є Сократом української культури?». 7. Чи правомірно ототожнювати культуру з мистецтвом або етикетом? 8. У чому полягають особливості основи історичного становлення української культури? 9. Як співвідносяться національна та загальнолюдська культури? 10. Що є критерієм культури особистості?
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|