МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Національне вихованняНаціональне виховання - це процес формування національної самосвідомості, громадянських якостей, патріотизму і поваги до інших націй. Його завдання реалізуються, насамперед, у глибокому і всебічному оволодінні учнями змістом освіти, який зосереджує в собі національні та загальнолюдські цінності. До основних національних цінностей професор О.І Вишневський відносить такі, як: - українська ідея; - державна незалежність України; - самопожертва в боротьбі за свободу нації; - патріотизм, готовність до захисту Батьківщини; - єдність поколінь на основі віри в національну ідею; - почуття національної гідності; - історична пам'ять; - громадська національно-патріотична активність; - пошана до державних та національних символів; - любов до рідної культури, мови, національних свят і традицій; - пошана до Конституції України; - підтримка владних чинників у обстоюванні незалежності України та розбудові атрибутів державності; - орієнтація власних зусиль на розбудову Української держави і розвиток народного господарства; - прагнення побудувати справедливий державний устрій; - протидія антиукраїнській ідеології; - готовність стати на бік народів, які борються за національну свободу; - сприяння розвитку духовного життя українського народу; - дбайливе ставлення до національних багатств, рідної природи; - увага до зміцнення здоров'я громадян України.[55] Основними засобами національного виховання є: - рідка мова, досконале володіння якою, дозволяє глибше оволодіти надбаннями вітчизняної культури; - рідна історія, яка є невичерпним джерелом історичної пам'яті та мислення учнів, сприяє глибокому засвоєнню витоків духовності рідного народу, інших народів, які здавна живуть на території нашої країни; - родовід -знання дитиною свого генетичного коріння, включення дітей у продовження родинних звичаїв, традицій; - краєзнавство - прилучення школярів до героїки минулих епох, трудових подвигів, мистецьких традицій дідів і прадідів, їхнього подвижництва; - національна міфологія як вид народної творчості, що сприяє формуванню національного характеру, світогляду, філософського осмислення дійсності; - фольклор, в якому відображено духовне багатство народу, самобутнє тлумачення явищ природи і людського життя; - народний календар - енциклопедія життя, трудової діяльності, культури, побуту і дозвілля народу, кожна дата якого прилучає до осягнення традицій і звичаїв свого народу; - національна символіка, яка консолідує націю в єдину етнографічну, культурно-історичну спільноту; - народні прикмети, вірування, які одухотворяють природу, вчать берегти та пізнавати її особливості, закони розвитку. Сформованість у школяра національної самосвідомості дозволяє йому відчути себе часткою національної спільноти, носієм національних цінностей, відповідальним перед своєю нацією, навчитись осмислювати моральні та культурні цінності, історію, звичаї, обряди, символіку, утвердити віру в духовні сили своєї нації. Читайте також:
|
||||||||
|