МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Національне вихованняНаціональне виховання - це процес формування національної самосвідомості, громадянських якостей, патріотизму і поваги до інших націй. Його завдання реалізуються, насамперед, у глибокому і всебічному оволодінні учнями змістом освіти, який зосереджує в собі національні та загальнолюдські цінності. До основних національних цінностей професор О.І Вишневський відносить такі, як: - українська ідея; - державна незалежність України; - самопожертва в боротьбі за свободу нації; - патріотизм, готовність до захисту Батьківщини; - єдність поколінь на основі віри в національну ідею; - почуття національної гідності; - історична пам'ять; - громадська національно-патріотична активність; - пошана до державних та національних символів; - любов до рідної культури, мови, національних свят і традицій; - пошана до Конституції України; - підтримка владних чинників у обстоюванні незалежності України та розбудові атрибутів державності; - орієнтація власних зусиль на розбудову Української держави і розвиток народного господарства; - прагнення побудувати справедливий державний устрій; - протидія антиукраїнській ідеології; - готовність стати на бік народів, які борються за національну свободу; - сприяння розвитку духовного життя українського народу; - дбайливе ставлення до національних багатств, рідної природи; - увага до зміцнення здоров'я громадян України.[55] Основними засобами національного виховання є: - рідка мова, досконале володіння якою, дозволяє глибше оволодіти надбаннями вітчизняної культури; - рідна історія, яка є невичерпним джерелом історичної пам'яті та мислення учнів, сприяє глибокому засвоєнню витоків духовності рідного народу, інших народів, які здавна живуть на території нашої країни; - родовід -знання дитиною свого генетичного коріння, включення дітей у продовження родинних звичаїв, традицій; - краєзнавство - прилучення школярів до героїки минулих епох, трудових подвигів, мистецьких традицій дідів і прадідів, їхнього подвижництва; - національна міфологія як вид народної творчості, що сприяє формуванню національного характеру, світогляду, філософського осмислення дійсності; - фольклор, в якому відображено духовне багатство народу, самобутнє тлумачення явищ природи і людського життя; - народний календар - енциклопедія життя, трудової діяльності, культури, побуту і дозвілля народу, кожна дата якого прилучає до осягнення традицій і звичаїв свого народу; - національна символіка, яка консолідує націю в єдину етнографічну, культурно-історичну спільноту; - народні прикмети, вірування, які одухотворяють природу, вчать берегти та пізнавати її особливості, закони розвитку. Сформованість у школяра національної самосвідомості дозволяє йому відчути себе часткою національної спільноти, носієм національних цінностей, відповідальним перед своєю нацією, навчитись осмислювати моральні та культурні цінності, історію, звичаї, обряди, символіку, утвердити віру в духовні сили своєї нації. Читайте також:
|
||||||||
|