МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Громадянське вихованняРозумове виховання Розумове виховання - це спільна діяльність вихователя і вихованців, спрямована на розвиток інтелектуальних можливостей та здібностей школярів, забезпечення умов їх самореа > лізації, вільного вибору світоглядної позиції, соціально-значущих вітчизняних надбань і світової культури, орієнтації у навколишньому середовищі. У процесі розумового виховання нагромаджується фонд знань: факти, термінологія, символи, імена, дати, назви, поняття, зв'язки та залежності. Зміст розумового виховання складають: 1) виховання культури навчальної праці, що має такі елементи: - планування розумової праці( вироблення режиму праці і відпочинку, уміння складати план відповіді, алгоритми виконання домашніх завдань, інших видів навчальних завдань); - чітка організація розумової праці (вироблення уміння вибирати оптимальні форми, методи, прийоми діяльності); - дотримання правил навчальної гігієни (нормативів освітлення, підбору меблів, пауз у навчальній діяльності); - уміння працювати з книгою (виділяти головне в тексті, складати план, тези, конспект, ставити питання до тексту, виділяти незрозуміле); - самоконтроль і корекція своїх дій (уміння перевіряти обчислення оберненими діями, звірятися з відповіддю, аналізувати задачу та її розв'язання); - самоаналіз результатів розумової праці (робота над помилками, поглиблення знань, відпрацювання певних умінь); 2)розвиток пізнавальних потреб учнів, які лежать в основі мотивів навчання; 3) формування інтелектуальних умінь і розумових якостей школярів (уваги, пам'яті, мислення, уміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати тощо). Критеріями розумової вихованості якраз і є вищеназвані якості і уміння. Громадянське виховання — це процес формування громадянськості як інтегрованої риси особистості, що дає людині можливість відчувати себе морально, соціально, політично і юридично дієздатною і захищеною. Громадянськість - духовно-моральна цінність, світоглядна і технологічна характеристика особистості, що визначає її обов'язок і відповідальність перед співвітчизникам«), Батьківщиною. Мета, завдання і зміст громадянського виховання чітко визначені у проекті Концепції громадянського вихованим особистості в умовах розвитку української державності. Метою громадянського виховання є формування свідомого громадянина, патріота, професіонала, тобто людини з притаманними їй особистісними якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттям, вчинками та поведінкою, спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні. Завдання громадянського виховання на сучасному етапі: - визнання й забезпечення у реальному житті прав людини як гуманістичної цінності; - усвідомлення взаємозв'язку між ідеями індивідуальної свободи, прав людини та її громадянської відповідальності; - формування національної свідомості, почуття патріотизму; - утвердження гуманістичної моралі та формування поваги до таких цінностей, як свобода, рівність, справедливість; - формування соціальної активності та професійної компетентності особистості; - формування політичної й правової культури засобами громадянської освіти; - розвиток критичного мислення; - формування уміння визначати форми і способи своєї участі в житті суспільства; - формування толерантного ставлення до інших культур і традицій; - виховання негативного ставлення до будь-яких форм насильства. Основою громадянського виховання є громадянська освіта - формування знань про права і обов'язки людини. Вона пов'язана з формуванням соціально-політичної компетентності, передбачає політичну, правову й економічну освіченість. Виховання громадянина має охоплювати розвиток патріотизму, національної самосвідомості, культури міжетнічних відносин, дбайливого ставлення до природи, формування гуманістичних моральних якостей та культури поведінки особистості. До змісту Г громадянського виховання також необхідно віднести розвиток у [ школярів планетарної свідомості (усвідомлення єдності й [ унікальності життя на землі), правосвідомості, політичної культури, мотивації до праці. Критерієм громадянської вихованості є сформованість у людини почуття обов'язку перед Батьківщиною і відповідальності .ні свою громадянську поведінку. Читайте також:
|
||||||||
|